1

Onderwerp: zwarte schrijfstift

Hallo!

Ik zoek iets waarmee ik zwarte lijntjes kan maken en letters kan schrijven op koekjes of een taart. Ik dacht aan zo'n stift met eetbare inkt, maar waar kun je dat kopen? In de webshop hebben ze geen zwarte. Of is er nog een andere manier om zwart te schrijven?

Groetjes! Eva

2

Re: zwarte schrijfstift

hey,

als het goed is is black berry toch zwart?? uit de webshop...

Gr

3

Ik denk dat je gelijk hebt! Ik denk bij blackberry meer aan donkerpaars (een braam). Maar ik denk inderdaad dat ze in de webshop zwart bedoelen.
Is zo'n schrijfstift handig voor lijntjes enzo? Of is het te dun? Kun je ermee op icing schrijven?

x Eva

4

Het is wel voor fijne lijntjes en details hoor, sommige lijntjes zou ik eerder met heel dun uitgerolde marsepein/fondant of met icing maken. Je kunt er wel mee op icing schrijven, maar dan moet het echt goed uitgehard zijn. En fondant of marsepein moet goed 'droog' zijn.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Hoi,

In de webshop hebben ze wel zwarte stiften, ik heb hem daar ook gekocht, anders moet je bij www. cakeprint.nl kijken daar verkopen ze het  ook.

Ik gebruikt het wel af en toe voor lijntjes, alleen vind het soms wel wat vlekkerig worden !!!!

groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl