1

Onderwerp: 2e taart: Goldberry Inc.

Hoi allemaal! Ik heb gister mijn tweede taartje gemaakt, ik vind het echt zo leuk om te doen! Hij was voor een expositie van creatieve stukken op de universiteit. Hij ziet er misschien een beetje vreemd uit, maar het is voor een vak waarbij ik samen met 4 anderen het management team speel van een fictief bedrijf. Wij zitten in de mobiele telefonie en ons bedrijfje heet dus Goldberry Inc. :) Vandaar de telefoon erbovenop en de bedrijfskleuren goud en zwart. Hij is gevuld met verse aardbeien en botercreme, en iedereen was zwaar onder de indruk. Maar goed, zij hebben dan ook nog nooit foto's van de taarten op dit forum gezien :D

Bedankt voor het lezen en raad/kritiek is altijd welkom!

http://img329.imageshack.us/img329/7093/p1030964.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/9283/p1030965r.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/6885/p1030952.jpg

Re: 2e taart: Goldberry Inc.

Mooi hoor ;)

3

Hij is misschien nog niet zo strak en netjes, maar ik kan je verzekeren dat komt echt nog wel hoor! Hij ziet er in ieder geval ontzettend leuk uit :)

4

Ik vind het ongelofelijk knap dat je al een stapeltaart aandurft zeg, zoveel lef had ik niet bij mijn 2e taart. Goed gedaan!

5

hij zou idd strakker bekleed kunnen worden, maar een 2e taartje en dan stapeltaart.... dapper hoor.
En hele leuke bloemen!!!!! :thumb:

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

6

voor je 2de taart is hij super hoor.....!!!!!!!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

7

ik zou helemaal niet in de telefonie gaan, maar je fictieve bedrijfje taartjes inc noemen! heel mooi gemaakt, en we zien graag nog meer van je!

groetjes Colinda

groetjes Colinda                                mijnalbum/ taartjes en Co
taartjes en Co: jammie jammie lekker lekker!!!

8

heel mooi knap werk

Groetjes Wendy

9 Laatst bewerkt door Annemiek (17-06-2009 19:57)

Leuk die bloemetjes zo en je hebt misschien al wel gehoord dat wit het moeilijkst is. Geen pluisjes gehad? Iemand uit Boskoop, hier erg bekend op het forum, bekleedt wel eens taarten in haar BH om te voorkomen dat er pluisjes opkomen, haha! Nee, echt waar!!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

10

Complimenten! Heb je ontzettend leuk gemaakt...en dat voor je 2e taart :thumb:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

11

Prachtige taart!

12

Erg mooi gedaan. Gaaf ontwerp

13

hele mooi goed gelukte 2e taart hoor

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

14

super gedaan!! geweldige taart, en dan voor een tweede! ben benieuwd wat voor moois jij gaat maken. En daar ben ik ook zo blij mee altijd dat mijn 'klanten' het forum niet kennen, anders had ik meteen kunnen inpakken :-D

nu officieel verslaafd aan taartjes, koekjes en cupcakes

15

Zow dat heb je super gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

16

Leuk zeg! En bij een tweede taart al stapelen, respect!

Groetje,
Toetje

17 Laatst bewerkt door Idril (18-06-2009 11:50)

Annemiek schreef:

Leuk die bloemetjes zo en je hebt misschien al wel gehoord dat wit het moeilijkst is. Geen pluisjes gehad? Iemand uit Boskoop, hier erg bekend op het forum, bekleedt wel eens taarten in haar BH om te voorkomen dat er pluisjes opkomen, haha! Nee, echt waar!!

Ik heb inderdaad wel eens gehoord dat wit niet zo'n makkelijke kleur is, maar ik ben vrij eigenwijs O-) Mijn eerste taart was ook wit, haha. Heb nog geen last gehad van pluisjes, maar ik zal die tip over BH's in het achterhoofd houden. Weet alleen niet of het zo'n goed idee is aangezien er vaak nogal wat mensen door het huis lopen. :lol:

Bedankt voor alle reacties. Het strakke bekleden gaat inderdaad nog niet zo lekker, ik ga toch een keer zo'n smoother aanschaffen. De onderste taart is wel extra erg omdat ik die fondant veeeel te dun had uitgerold. Ik was bang dat ik niet genoeg had, maar uiteindelijk bleek dat de lap die ik uitgerold had wel genoeg zou zijn voor twee taarten, haha. Best lastig in te schatten nog.

18

Mooie taart! Je bloemen vind ik super

Groetjes Nathalie