1

Onderwerp: fleurige cupcakes en ijsjes

Naast de Elvis-taart (die in de parade staat) heb ik deze cupcakes en ijsjes gemaakt.

De helft van de cupcakes zijn gevuld met bastognekoekjes-botercr

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

2

Re: fleurige cupcakes en ijsjes

Zien er allemaal heel leuk uit, lekker die ijsjes :D

Enne....succes met het opruimen!

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

3

heel goed gelukt! en suc6 met opruimen!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

4

en hoe heb je die ijsjes gemaakt dan? of zijn dat gewoon ijsjes?
ze zien er heerlijk uit trouwens

5

Mooi!!

Groetjes Janny

Leuk!! Handig reliefmatje he.. hahaha ;)

Lieve groetjes Yvonne

7

Leuk gedaan zeg!
Waar heb je die blaadjes mee gemaakt? Zie er erg mooi uit!

8

Owwww die ijsjes jammie...

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

9

riette schreef:

en hoe heb je die ijsjes gemaakt dan? of zijn dat gewoon ijsjes?
ze zien er heerlijk uit trouwens

De ijsbekertjes heb ik voor 2/3 gevuld met cakebeslag en +-20 min gebakken op 180gr.Toen ze afgekoeld waren eventjes door het glazuur gehaald en daarna versierd met een toef botercr

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

10

waar vind je deze potjes uit koek om ijsjes te maken

ik kan er bij iemand min 700 kopen voor 22 euro , amai, wat moet ik met 700 zulke bekertjes in koek :-/

11

mooie cc en die ijsjes zien er ook heel leuk uit

Groetjes Wendy

12

blackangel schreef:

waar vind je deze potjes uit koek om ijsjes te maken

ik kan er bij iemand min 700 kopen voor 22 euro , amai, wat moet ik met 700 zulke bekertjes in koek :-/

Ik heb ze gewoon in de supermarkt gekocht.(per 24 in een doosje)Maar de volgende keer ga ik bij de makro kijken of ze daar grotere hoeveelheden verkopen.Had daar laatst wel een doos grote ijsbekers gekocht,maar die zijn veels te machtig met cake er in.
Ik vind het juist niet erg om er zoveel te hebben.Heb altijd schepijs en d'r komen nogal veel mensen over de vloer.Zijn zo op. ;)

13

Wat een leuke ccs! Wat een leuk randje. ( ...en intrigererend want hoe heb je 'm gedaan?)
En die ijsjes zien er erg lekker uit...

Groetjes Sas

14

Errug leuk gemaakt!!!

15

Leuk zo, die 'chocola' op het 'ijsje'!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

16

Supervrolijk allemaal, erg leuk!

Groetje,
Toetje

17

Nisa's Sas schreef:

Wat een leuke ccs! Wat een leuk randje. ( ...en intrigererend want hoe heb je 'm gedaan?)
En die ijsjes zien er erg lekker uit...

Die heb ik gemaakt met de ronde uitstekers met kartelrand van de Makro.
Voor het randje moet je 1st een grotere ronde uitsteken en dan weer met een kleiner formaat daar weer een ronde uitsteken.Dan blijft er dus een randje over. ;)