1 Laatst bewerkt door evamaria (17-06-2009 08:09)

Onderwerp: zeemeermin :)

Mijn beste vriendin was jarig en wilde een zeemeerminnen taart :) Hoewel ik liever pip wilde heb ik me er toch maar bij neergelegd  :D ze wilde heel graag met glitterend paars en glitterend blauw en glitterend groen en verder niet te druk :P
de enorme cake-drum zit eronder omdat ik was vergeten een kartonnetje mee te nemen en ik nog wel een cakedrum had liggen :P

verder ik heb het bovenste taartje niet echt recht gestapeld, terwijl ik toch had afgemeten waar die moest komen.... grrr iemand daar tips voor?

http://img38.imageshack.us/img38/8715/zeemeerminf.jpg

bedankt voor het kijken :)

edit: oooops: vulling: zelfgemaakte frambozen siroop met witte chocolade cheesecake :)

2

Re: zeemeermin :)

Wat is ze leuk!

Jammer dat we haar niet van een beetje dichterbij kunnen bekijken.... Toen ik het las dacht ik hoe kun je nu voldoen aan de eis "glitterend paars, blauw en groen en verder niet te druk"? Maar jij hebt dat helemaal voor elkaar gekregen!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Leuk gemaakt Eva!

Mijn tip...ik hang er gewoon helemaal boven zodat ik al zijranden zie :D

Er is wel een makkelijke methode. Je legt de bakblik van de kleinere taart met de bodem op de al beklede ondertaart, mooi in het midden leggen en dan zachtjes met een spits tooltje den omtrek na tekenen. Nou weet je precies waar het kleiner taartje moet liggen en als het goed is zie je de gekraste omtrek niet omdat je beklede taart iets groter is dan de bakblik.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

net doen of dit de bedoeling was wil ook wel helpen denk ik
je hebt op deze manier wel extra ruimte om iets neer te leggen/zetten

5

Ziet er leuk uit!! Vind de methode die Katja beschrijft wel een hele goede!! Die ga ik onthouden :) Ik doe het namelijk altijd zoals Katja's tip, er boven hangen zodat je alle zijranden ziet.

6

Prachtige taart!
Dat het bij deze taart niet recht boven elkaar getapeld is vind ik juist veel leuker staan.

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

7

Ah dit is die beruchte zeemeermin waarvoor je die glitters nodig had hihi. Ze is leuk!!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

8

Wat een leukerd! ik vind het eigenlijk wel leuk, zo asymmetrisch gestapeld :Y
Ook leuk hoe je dat randje op je drum hebt gemaakt! :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

9

leuke taart

Groetjes Wendy

10

ze is hardstikke leuk en ik dacht dat je het express zo gestapeld had ;)

11

Super :thumb:

12

Wat een leuke en toch rustige taart. Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ie niet helemaal in het midden staat!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

13

Wat een leukerd! Leuke oplossing ook voor de cakedrum :Y

14

Ze is erg leuk!!! Die tip die kadohke doet zo doe ik het ook.........

15

de taart is echt heel leuk geworden!

Veel liefs Rafaëla

16

Leuk!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

17

Heel leuk gedaan zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

18

Leuk is ie geworden! Ik vind de grote cakedrum eigenlijk ook wel leuk staan, zeker met dat randje erom heen, leuk bedacht!

Ik bepaal de plaats van de bovenste (taarten) altijd mbv een taartkartonnetje of een uitgeknipte cirkel papier, dan met een speld en aantal kleine gaatjes prikken langs de omtrek. Het stutten kun je dan daarbinnen doen en als je taart dan niet exact op de geprikte cirkel terecht komt zie je dat ook niet mee ivm de ieniemienie gaatjes.

Maarruh... scheef stapelen is ook leuk!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

19

Heel leuk gemaakt!

20

Vervelend h

21

Mooie zeemeermin Eva :thumb:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl