Re: eens even iets heeeel anders...
hahahaha ik vind hem FANTASTISCH word er helemaal vrolijk van! En ik snap dat jij je helemaal pippi voelt hahaha
wil ze wel vaker zien!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eens even iets heeeel anders...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hahahaha ik vind hem FANTASTISCH word er helemaal vrolijk van! En ik snap dat jij je helemaal pippi voelt hahaha
wil ze wel vaker zien!
Hi,
Ik ben ook grote fan van deze dames! Ziet er goed uit hoor! Qua botercreme niet mijn keuze (alhoewel zij wel een lekker recept hebben) Ik gebruik altijd kay's buttercream.
Ze hebben ook een leuke website met how to's
Ik ga deze uitvoering ook nog eens proberen.
greotjes Nicolette
Wat een supervrolijke taart, weer eens iets anders!
Hi,
Ik ben ook grote fan van deze dames! Ziet er goed uit hoor! Qua botercreme niet mijn keuze (alhoewel zij wel een lekker recept hebben) Ik gebruik altijd kay's buttercream.
Ze hebben ook een leuke website met how to'sIk ga deze uitvoering ook nog eens proberen.
greotjes Nicolette
Precies!!! Dat is de 'gewone' Meringue botercreme!! En die is heerlijk en lang niet zo machtig als 1 op 1 (blech!!)
En website is een echte aanrader!!!
Volgend jaar ook een nieuw boek!! ik kan niet wachten!!
vind m heleeeeemaal leuk zo met die kleurtjes!!
Ben ook helemaal fan van hun bananentaart recept!
oehhhh lekker..... recept?? :cool:
ehm...WAUW....need i say more?Echt geweldig!!
Jaa daar heb ik een boek van.
Er staan Inderdaad prachtige taarten en howtos in.
Heel mooi gemaakt
Vind hem heel vrolijk, maar het is echt een hele andere stijl. Niet helemaal mijn stijl denk ik.. Maar inderdaad een goede oplossing voor de iets minder grote marsepein fans.
Ik heb zelf een keer een (marsepein) taart met icing gespoten, wat ik al heel lastig vond en volgens mij is botercreme nog veel moeilijker.
Dus toch een groot compliment voor de afwerking! Ben benieuwd naar de volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eens even iets heeeel anders...