Onderwerp: eens even iets heeeel anders...
Soms maak je zoiets dat je denkt van hmmm... moet ik dat nou wel gaan plaatsen.
Maargoed.. eigen verjaardagen.. en dit geval mijn trouwdag jubileum van 3 jaar.. zijn voor mij een goede aanleiding om voor mij iets geheel nieuws te proberen.
Ik ben al lang een groot fan van de Whimsical bakehouse. vooral de recepten... en wilde nu toch eens een taart op hun manier maken. Met botercreme bekleding dus.
(Deze taart is ook wonky gemaakt door de vulling en niet door de cake, maar dat pas ik wel vaker toe.) Dus ik mn taartje besmeerd met botercreme en decoraties met botercreme.. (nou gebruik ik nooit die ster spuitmondjes dus dat was helemaal nieuw voor me.)
Ik vond het echt keilastig om alles een beetje in het gareel te krijgen... en vind m zelf ook vreselijk over de top geworden haha! Maar... Hij smaakte echt fantastisch!!
Ik ga zeker nog eens in deze stijl een taart maken maar dan iets minder kleurrijk en eerder met choco decoraties dan botercreme spuitwerk (dat is dus echt niets voor mij..)
maar zo zien jullie... ik ben niet te beroerd om mijn eerst treden op een nieuw pad met jullie te delen. ...
haha!
Ik voel me net pipi langkous!!
Groetjes.... Constance :) voor leuke 3D workshops