1

Onderwerp: eens even iets heeeel anders...

Soms maak je zoiets dat je denkt van hmmm... moet ik dat nou wel gaan plaatsen.
Maargoed.. eigen verjaardagen.. en dit geval mijn trouwdag jubileum van 3 jaar.. zijn voor mij een goede aanleiding om voor mij iets geheel nieuws te proberen.
Ik ben al lang een groot fan van de Whimsical bakehouse. vooral de recepten... en wilde nu toch eens een taart op hun manier maken. Met botercreme bekleding dus.
(Deze taart is ook wonky gemaakt door de vulling en niet door de cake, maar dat pas ik wel vaker toe.) Dus ik mn taartje besmeerd met botercreme en decoraties met botercreme.. (nou gebruik ik nooit die ster spuitmondjes dus dat was helemaal nieuw voor me.)
Ik vond het echt keilastig om alles een beetje in het gareel te krijgen... en vind m zelf ook vreselijk over de top geworden haha! Maar... Hij smaakte echt fantastisch!!
Ik ga zeker nog eens in deze stijl een taart maken maar dan iets minder kleurrijk en eerder met choco decoraties dan botercreme spuitwerk (dat is dus echt niets voor mij..)
maar zo zien jullie... ik ben niet te beroerd om mijn eerst treden op een nieuw pad met jullie te delen. ... :)
haha!
Ik voel me net pipi langkous!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-N7ZJRURN.jpg

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

2

Re: eens even iets heeeel anders...

Gaaf ik vind hem heel leuk geworden...
Iets heel anders en leuk die kleurtjes...:thumb:

3

Haha Dit is zeker wat anders,ben je mooie geboetseerde taarten gewend!
Toch heeft dit ook wel wat,hij is leker vrolijk en hij ziet er mmmm uit!!!

4

Geinig en lekker keurrijk!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

5

WOW, erg kleurruik hoor!!! Inderdaad erg over the top, maar niet minder lelijk! Gewaagd en apart en daardoor erg mooi!

Wat is eigenlijk Wonky???? Met wat is hij gevuld??

Groetjes San

6

Sannn schreef:

WOW, erg kleurruik hoor!!! Inderdaad erg over the top, maar niet minder lelijk! Gewaagd en apart en daardoor erg mooi!

Wat is eigenlijk Wonky???? Met wat is hij gevuld??

hoi sann. Wonky is gewoon een andere naam voor Topsy Turvy. Het is een heerlijke choco taart. Gevuld met Cookies &Cream vulling zooooo lekker!! wacht even...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WEQ6DCJX.jpg

zoiets dus.. ik heb net nog even zitten smullen van een stukje! :D

Maar verder.. boetseren en 3D is toch echt meer mijn ding hoor!
Maar altijd leuk om iets nieuws te proberen.
ook handig als mensen absoluut geen marsepein of fondant lusten!

7 Laatst bewerkt door Kadohke (15-06-2009 15:15)

Zo, daar zit een lekker laagje vulling in (mijn heupen schreeuwen van plezier :) )

Vind het een lekker bont taartje en zeker niet verkeerd voor een eerste poging!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

Leuk gemaakt!!

Nou ziet er super uit hoor.
Ik kreeg bij het eerste aanblik gelijk al zere tanden omdat ik dacgt dat alles van royal icing was.
Maar wordt botercreme dan ook hard of heb je voor de kaarsje wat anders gebruikt.
't zal wel een werkje geweest zijn.

Groetjes
Kim

groetjes,
Kim

10

Ziet er ontzettend vrolijk en leuk uit met al die kleuren!! Die foto's met de taartstukken is echt prachtig!

11 Laatst bewerkt door Marie José (15-06-2009 17:57)

Ik vibd hem toch heel erg leuk !!mooie kleuren zo bij elkaar en die taartpunten bah wat lekker zeg ;) mmmm kan zo in mijn laptop bijten :lol:

12

Echt gaaf dat het wilt delen met ons. Het is echt een hele kunst om het met boterc

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

13

vrolijke kleuren ..hij ziet er wel heeeeeeeeeeeel zoet uit... de binnenkant ziet er ook al heerlijk uit!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

14

leuk al die kleurtjes en mm die creme ziet er lekker uit met de chocolade stukjes

Be in love with what you have

15

ohh wat een lekker laagje cake tussen je vulling :lol:

Wat een kleurrijk geheel zeg.. mega colorfull!!!!

Je kunt er zo de carnaval in Rio mee op :Y

Knap dat je zoiets aandurft.. ik weet ook dat het mijn ding ook niet zal zijn :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

16

Jij bent ook van alle markten thuis h

Groetjes,
Efje

17

WOW, WOW, WOW!!!!

Dat ziet er inderdaad uit om van te smullen!! Jeetje wat een enorme laag vulling! Mjummie! Wil je het recept misschien met ons delen??.........:-)

Groetjes San

18

Hoi Sann het is nauwelijks een recept te noemen.. het originele recept zal ongetwijfeld hier ergens op het forum te vinden zijn.. Hier hoe ik het gedaan heb:
3x bekertje slagroom van 250ml (ja... het is wel een stapelaar he!! en niet alleen het ontwerp... ook op de heupen :D )
Vanillesuiker en suiker naar smaak
2 zakjes klop fix
Slagroom met de rest stijf kloppen.

1 doosje Oreo koekjes verkruimelen en door de slagroom spatelen.. Nou is dat simpel of is het simpel... En lekkkkker! Echt heerlijk ik zou die hele taart in mijn eentje op kunnen!!

ps de foto: de stukjes waren uit de hoge zijde gesneden, dus idd veel vulling. Je kunt goed zien dat de choco cake recht is gebleven. Bij een andere Topsy Turvy manier heb je dus een dikke laag cake aan de hoge zijde.

19

ria schreef:

Echt gaaf dat het wilt delen met ons. Het is echt een hele kunst om het met boterc

20

Wat een mooie kleurige taart

Groetjes Wendy

21

Ha ik herkende hem wel gelijk hoor van de Whimsical Bakhouse!
Volgens mij is dat botercreme gedoen gewoon een kunst op zich en moet je ook dat gewoon heel veel oefenen! Maar ik vind hem super hoor, lekker felle kleurtjes en hij ziet er in aangesneden toestand helemaal heerlijk uit!
Ben ook helemaal fan van hun bananentaart recept! Die gaat hier zooooo hard op, dat je maar niet moet nadenken over de hoeveelheden suiker en boter die daar in gaan (kinderen hier: "Bananen taart is toch heel gezond? Er zit toch banaan in?" Antwoord: "Ehm...." ;) )

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

22

Ik vind m super en dat voor de eerste keer een nieuwe techniek!!

Tel wat je hebt en NIET wat je mist!
http://www.taartvandaphne.webklik.nl

23

oh ja dat wil ik ook nog es proberen. Ik vind um erg vrolijk zelfs met die kleuren en hij ziet dr overheerlijkst uit. En niet vergeten he, oefening baart kunst dus gewoon nog es doen.

24

Lijkt me nog moeilijk al dat spuitwerk,maar het is wel een hele vrolijke taart geworden,daar wordt iedereen toch blij mee,ik wel!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

25

ik vind hem heeeeeeel mooi maar ik word al misselijk bij de gedachte aan de hoeveelheid botercreme, smalen verschillen

Berichten [ 1 tot 25 van 33 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eens even iets heeeel anders...