1 Laatst bewerkt door Thea (13-06-2009 23:42)

Onderwerp: Mijn eerste puzzelplaatje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8CYFZ746.jpg

Wat een hoop werk zeg!!
Heeft iemand nog een tip om het diploma wat leuker te maken.

2 Laatst bewerkt door lune (14-06-2009 00:33)

Re: Mijn eerste puzzelplaatje

wel superleuk gelukt, ik moet toevallig vandeweek 2 geslaagdtaarten maken (en nou idd maar hopen dat ze geslaagd zijn :lol:

tip voor het diploma: ff met kleurstof en alcohol een beetje verf aanmaken en dan met een kwastje een soort geschreven gekrabbel neerzetten (of als je het heel netjes en klein kan, zijn naam, havo etc etc)
en misschien de randjes wat bruinig verven (misschien eerst even oefenen op een stukje restmarsepein, doe ik ook altijd)

ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, anders moet je even op mijn website kijken bij 18+ bij het playmate boek

Alles goed???? nee 3 fout

3

Een mooi plaatje hoor! En ik zou het diploma iets "smoezeliger", ouder dus ;) , maken. En het randje wat minder netjes maken.

4

oeh echt leuk. knap gepuzzeld

Be in love with what you have

5

erg knap gepuzzeld

6

Wauw die is mooi geworden zeg! Ik krijg donderdag ook te horen of ik geslaagd ben voor m'n havo diploma, en als ik dit zie krijg ik toch de kriebels hoor :P Ik maak geen taart, maar ik maak lekker van die cakeballetjs/cupcakes op een lollystokje.

Groetjes Laura!

7

lune schreef:

wel superleuk gelukt, ik moet toevallig vandeweek 2 geslaagdtaarten maken (en nou idd maar hopen dat ze geslaagd zijn :lol:

tip voor het diploma: ff met kleurstof en alcohol een beetje verf aanmaken en dan met een kwastje een soort geschreven gekrabbel neerzetten (of als je het heel netjes en klein kan, zijn naam, havo etc etc)
en misschien de randjes wat bruinig verven (misschien eerst even oefenen op een stukje restmarsepein, doe ik ook altijd)

ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, anders moet je even op mijn website kijken bij 18+ bij het playmate boek

Ik heb even gekeken Lune. Ik ga in ieder geval de randjes bewerken. Leuke playmate trouwens. En inderdaad, eerst maar even oefenen op een restje.

8

Of zo'n "lakzegel" eraan?

9

Leuk, mooie rugzak!

Groetjes Sas

10

Gaaf....mijn zoon krijgt vrijdag de uitslag of hij geslaagd is....

11

Bedankt voor de tips. Ik ga ze zeker gebruiken.
Donderdag/vrijdag staat de taart in de parade.
Ik ga er maar vanuit dat Jasper geslaagd is. Na 5 jaar VWO overstappen naar 4/5 HAVO op de VAVO (volwassenenonderwijs) mogen we toch wel een positief resultaat verwachten ????????
En zo niet...... Dat zien we dan wel weer. Er zijn ergere dingen.

Marliesb.....ik zal duimen voor je zoon.
Lautje.... voor jou ook.

12

Hoi Thea, ik heb inmiddels mijn geslaagdtaarten geplaats in de parade
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125434085

en ik heb gewoon het hele diploma slordig wat bruinig geverfd, de randjes ook en de namen van de meiden erop geverfd (niet geheel met vaste hand :lol:)

ik hoop dat je er nog wat aan hebt

13

Hoi Lune,

Ik heb je taarten even bekeken, ze zijn erg leuk geworden. En ik heb er zeker nog wat aan.
Ik heb inmiddels de randjes van het diploma wat slordiger gemaakt en ga die nu ook bruin verven.
Jasper is gelukkig geslaagd. Ik had voor vandaag een monchoutaart gemaakt maar zaterdag geeft hij een feestje en dan komt zijn speciale taart tevoorschijn, dus ook in de parade. Hij vond de monchoutaart al een verrassing dus zal het zaterdag wel helemaal leuk zijn.

14

Fijn dat je er nog wat aan gehad hebt (dan voel ik me niet zo opdringerig dat ik gewoon mijn eigen taart in jouw topic gelinkt heb :lol: :lol:)
Gefeliciteerd met Jasper natuurlijk en op naar het geslaagdfeest met een geslaagde taart :D

15

Ik vind je helemaal niet opdringerig. Ik vind het juist heel leuk dat je dat gedaan hebt.