1 Laatst bewerkt door Nisa's Sas (12-06-2009 20:58)

Onderwerp: Noem dat maar saai...

Eindelijk! Ik mocht ook: de "saaie" bloemenccs ook maken.
Dus voor de verandering ging ik geduldig aan de slag...

Fondant mengen met tylose en goed laten rusten. Vervolgens de vlinders uitgestoken en laten drogen op sateprikkers die ik door de gaatjes van een plastic mandje had gestoken. Oeps...sommigen de verkeerde kant op dubbel gevouwen, naja...
M

Groetjes Sas

Re: Noem dat maar saai...

Zo herkenbaar; mijn bloemen gingen ook zo zielig hangen. Maar die van jou zien er echt helemaal leuk uit. Vind de cuppies voor de juffen echt prachtig.

Groetjes Karen

3 Laatst bewerkt door inge h (12-06-2009 21:23)

hihi wat een leuk verslag heb je geschreven :D
maar ze zijn wel enorm leuk

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

oooo sas, ze zijn leuk! echt n vrolijke boel!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

wat een verhaal!! moet ik maar goed onthouden, want het lijkt me enig om een keer te maken.....hoewel na dit verhaal :lol:
mooi gedaan!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

6

Wat een drama.....maar heel mooi resultaat!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

7

erg leuk.

en als ik zo in mijn tuin kijk, zie ik dat er ook blaadjes van sommige bloemen een beetje hangen, ik vind jou bloemlollies erg natuurgetrouw

8

IK vind die hangende best wel mooi eigenlijk. Inderdaad meer natuurgetrouw, minder stijf.
Vond het verslagje ook best wel leuk. Weet ik -als ik ooit de moed vind om ze te maken- (ik ben nieuw) waar ik moet op letten.
Els

9

Wat een leukerds! En inderdaad leuk om je verslag te lezen, zo herkenbaar ook op bepaalde punten :D Marsepein en tylose is niet echt een fijn werkende combi he? Toch heb ik lang geleden ook zulke bloemen gemaakt van marsepein en die waren - zonder tylose - nog gelukt ook. De truc? Twee weken laten drogen :lol: Wel heeeel breekbaar trouwens :S

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

Maar ze zijn wel heel errug leuk geworden!!! :thumb:

11

Ik vind ze ook heel erg leuk geworden...
Ik heb ze gemaakt met fondant en dat ging wel goed..en zonder tylose nogwel...;)