Onderwerp: Voorlopig mijn laatste taart.........
Zoals sommigen van jullie weten wordt ik 1 juli geopereerd en krijg dan een gastric bypass ( maagverkleining)
Dit is de laatste taart die ik voor de ziekenhuisopname nog gemaakt heb. Ik ga me nu voorbereiden op mijn nieuwe leven wat ik straks zal krijgen. Best wel spannend maar ben toch ook wel een beetje bang hoor
Ik heb voor vandaag een bruidstaart mogen maken met cc's erbij. De bruid belde me 3 weken geleden of ik nog een taart kon maken want ze was die vergeten hahahaha. Ik heb haar toen verteld dat dat kon maar dan geen uitbundige dingen omdat ik namelijk tot 3 dagen voor hun huwelijk druk was met andere taarten en diverse dingen. Ze wilden graag iets met het boerderij leven. Tja wat is er nu simpeler en niet zo tijdrovend als een taart met koeienvlekken.
Ze vond het gelijk geweldig en wilde er geen topper op ofzo. Scheelt ook weer werk hihi. Hier en daar wat bloemetjes erop om het toch een beetje feestelijker te maken. Ik heb deze taart als eens gezien......ik meen dat ie van Kaatje.E is Dus bedankt voor de inspiratie!!
Ik heb er zelf niet veel aan kunnen veranderen want aan vlekken kun je niets veranderen
Hij is gevuld met chocoladecreme en M&M's. En de onderste is gevuld met aardbeiencreme, verse aardbeitjes en een laagje vanillecreme.
Hier komt ie dan!
Hij lijkt wat scheef hier maar dat viel dus mee! Denk dat ik de camera niet recht genoeg heb gehouden hihi
En dan de cc's ..........ze horen hier eigenlijk niet maar vond ze wel leuk staan met de taart. De bruid wilde 10 cc's voor de kids in koeienprint en varkentjes. Dus dan doen we dat.