1

Onderwerp: Voorlopig mijn laatste taart.........

Zoals sommigen van jullie weten wordt ik 1 juli geopereerd en krijg dan een gastric bypass ( maagverkleining)
Dit is de laatste taart die ik voor de ziekenhuisopname nog gemaakt heb. Ik ga me nu voorbereiden op mijn nieuwe leven wat ik straks zal krijgen. Best wel spannend maar ben toch ook wel een beetje bang hoor :O

Ik heb voor vandaag een bruidstaart mogen maken met cc's erbij. De bruid belde me 3 weken geleden of ik nog een taart kon maken want ze was die vergeten hahahaha. Ik heb haar toen verteld dat dat kon maar dan geen uitbundige dingen omdat ik namelijk tot 3 dagen voor hun huwelijk druk was met andere taarten en diverse dingen. Ze wilden graag iets met het boerderij leven. Tja wat is er nu simpeler en niet zo tijdrovend als een taart met koeienvlekken.
Ze vond het gelijk geweldig en wilde er geen topper op ofzo. Scheelt ook weer werk hihi. Hier en daar wat bloemetjes erop om het toch een beetje feestelijker te maken. Ik heb deze taart als eens gezien......ik meen dat ie van Kaatje.E is :think: Dus bedankt voor de inspiratie!!
Ik heb er zelf niet veel aan kunnen veranderen want aan vlekken kun je niets veranderen :lol:

Hij is gevuld met chocoladecreme en M&M's. En de onderste is gevuld met aardbeiencreme, verse aardbeitjes en een laagje vanillecreme.

Hier komt ie dan!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QM3YDC3D.jpg

Hij lijkt wat scheef hier maar dat viel dus mee! Denk dat ik de camera niet recht genoeg heb gehouden hihi
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AXOF83IY.jpg

En dan de cc's ..........ze horen hier eigenlijk niet maar vond ze wel leuk staan met de taart. De bruid wilde 10 cc's voor de kids in koeienprint en varkentjes. Dus dan doen we dat.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JS34GJU4.jpg

Groetjes Angelique

2

Re: Voorlopig mijn laatste taart.........

Erg leuke taart en cc, weer eens wat anders als bruidstaart.
Heel veel succes (alvast) voor de operatie en je 'nieuwe' leven daarna.

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

3

Wat een leukerd!
Veel sterkte met je operatie en de tijd erna.

4

Gaaf gedaan zeg!

Ik wens je heel veel sterkte bij de operatie en het herstel ervan!
Succes!!!!!!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

5

Leuk hoor, die varkens-cc's zijn ook geweldig!
Heel veel sterkte met de operatie.

6

Ontzettend leuk met de cc's erbij!

7

Wat een leuke taart!!!
Ik mag ook aan de koeienvlekken in augustus erg leuk!!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

8

Ha Angelique. De taart is prachtig geworden en de cc's ook. Ze passen er mooi bij. Heel veel succes met je operatie en je herstel daarna. :)

Groetjes Janny

9 Laatst bewerkt door corina (12-06-2009 13:02)

oooo Angelique wat een geweldige taart. Helemaal af met de cupcakes :thumb:

Succes met je operatie en het herstel en geeft de moed niet op het komt allemaal goed

10

tis weer n mooiert!
heel veel succes met je operatie! hou je ons/ mij op de hoogte hoe het met je gaat/ is gegaan? heeeele dikke knuffel

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

Heel simpel en toch ontzettend leuk, zo'n koeienvlekkentaart!

Goed van je dat je rustig toewerkt naar zo'n belangrijke operatie en verandering in je leven ipv tot het laatste moment door te sjeezen. Ik zie je vast nog wel op het forum, maar ik wens je alvast heel veel sterkte en moed voor zowel de operatie als daarna!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

12

Echt mooi gedaan Angelique ze zullen zeer tevreden zijn en verder wens ik je een spoedig herstel ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

13

Mooie taart als afsluiting van deze periode van je leven. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je snel hersteld van je operatie en dat je je draai kunt vinden met je nieuwe eet- en leefpatroon, zodat je je steeds beter voelt.

Ben zelf nog net niet aan de gastric bypass, heb vorig jaar een traject gedaan bij de obesitas-kliniek en daar is het afvallen redelijk mee gelukt. Maar welke weg je ook bewandelt: hij is moeilijk, maar ga voor het resultaat!

Succes!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

14

Gaaf Angelique, wat een leuke taart ter afsluiting.....
Ik wens je heel veel succes en dat je vlug weer taarten mag gaan bakken.
Ik denk aan je en zal voor je duimen....

Dikke knuffel xxx

15

Meiden wat zijn jullie toch superlief!! Dat doet me echt goed zeg! Bedankt voor al jullie wensen, adviezen en goed raad! Ik wordt er helemaal warm vanbinnen van hihi.

@ Tipseytaartje:Zo gauw ik weer kan kruipen :lol: zal ik je/jullie op de hoogte houden hier op het forum hoe het me is vergaan allemaal. Als het goed is ben ik 4 juli in de avonduren weer thuis, mits er geen complicaties zijn ;)

@Cakes by Petra: Ik ben zeker weten niet op dit forum weg te houden :D Dus ik zal regelmatig voorbij komen om te kleppen hier hihi.

@ Annemiek: Wat goed zeg dat je dit op eigen kracht hebt weten te bereiken. Knap hoor! Het is natuurlijk altijd beter om zonder ingreep het resultaat te bereiken. Mij is dat helaas niet gelukt. De operatie is zeer zeker dan ook geen wondermiddel maar een hulpmiddel. Ik zal er straks toch echt een hoop ook zelf voor moeten doen. Er kan alleen niet meer zoveel door het mondje :lol:

Groetjes Angelique

16

Gave taart!!!

En succes met je gbp! Ik heb zelf ook een gbp gehad en weet wat je doormaakt. Sterkte en op naar een nieuw leven!

Tel wat je hebt en NIET wat je mist!
http://www.taartvandaphne.webklik.nl

17

Wat een leuke bruidstaart! En de cc's vind ik ook geweldig; om helemaal vrolijk van te worden.

Via een andere topic had ik het al eerder gezegd, maar nu dus nogmaals: veel succes met de operatie en een voorspoedig herstel.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

18

Helemaal geslaagd!  Vind die koeienprint wel origineel voor een bruidstaart!

Groetjes, Myriam

19

Nou Angelique, je laatste taart is dan goed geslaagd zeg.
Helemaal top.

En veel sterkte. We zullen aan je denken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

20

Leuke koeientaart!
Een heel voorspoedig herstel gewenst!

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

21

Supermooie en leuke taart en die cc's erbij heel mooi. Ik wil je heel veel sterkte wensen bij je operatie, succes!!!!!

22

Wat een mooie taart om mee af te sluiten.. al zul je natuurlijk weer terug komen wanneer alles achter de rug is en je je leventje weer op de rails hebt

Heel veel succes en toi toi toi!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

23

Lieve Angelique,
Ten alle eerste; wat een mooie taart en cc's. Ik ben zo ontzettend trots op je en gun je je nieuwe leventje. Ik kan uit ervaring praten omdat ik in augustus 1jr post op ben. "The skies the limit" naar je operatie. Jij weet het he! Als je vragen heb dan vraag je het maar...tot vrijdag meid.
Dikke knuffels en kusjes
xxxx

info@minniescakes.com

24

Erg leuk gedaan!! En heel veel succes, beterschap en sterkte met de operatie!!

Groetjes Ilse

25

Mooie koeientaart en cc's en succes met de operatie en daarna!!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!