Onderwerp: Ook nieuw!!
Kan niet meer origineel zijn eigenlijk, iedereen heeft al op een bijzondere manier geprobeerd zich voor te stellen. Ik probeer maar niet meer origineel te zijn en stel me gewoon voor;
Hoi, ik ben Heleen, ik ben 47 jaar en heb sinds een maand of 2 het taarten virus.
Een vriendin vertelde dat ze naar een workshop taarten maken geweest was en heeft mij aangestoken. De besmetting werkte op afstand en het virus deed zijn werk.
Ik heb heel veel van internet afgekeken en veel filmpjes op youtube bekeken en zo heb ik mijn informatie vergaard. Voor moederdag kreeg ik van mijn zoon en schoondochter een tegoedbon voor een workshop bij juffrouw Taart. Daar ben ik natuurlijk geweest en ben ik nog verslaafder geworden dan ik al was, door alle nieuwe indrukken. Ik moet nog heel veel leren maar een leuke taart lukt al aardig. Familie vraagt mij inmiddels al of ik iets voor hen kan bakken als ze naar een verjaardag moeten.
Al met al, ik geniet met volle teugen van het maken van een leuk taartje. Inmiddels kijk ik in iedere winkel of er iets ligt dat ik gebruiken kan voor een taart... reliefje ofzo... Helaas voor de taarten tijd, heb ik een baan van 80% (die ik ook heel erg leuk vind) en komt het niet altijd van bakken en decoreren.
Zo, een heel verhaal alweer, maar ik kan tenminste zeggen dat ik mij voorgesteld heb.
Tot ziens op het forum,
Heleen