1

Onderwerp: bank/sofa,

Volgende week mag ik voor iemand als verrassing voor haar man een taartje maken. Het moest iets liefs worden. Nu zat ik te denken dat ik een loveseat wil maken, met daar hun tweetjes op. Volgens mij kwam hier van de week een stoel/bank /fautuil langs, maar ik kan het nergens meer terug vinden.

Kunnen julllie me helpen?? Ik wil de bank/sofa/ ect, maken van de biscuitmix. Dus mocht iemand een how to hiervan hebben, dan is deze welkom.

Bedankt meiden1!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: bank/sofa,

Ik weet nog dat

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

Gevonden....althans....de taart was van LadySharon. Erg leuk weet ik nog, maar de foto is verwijderd en staat niet op haar site.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

ach jammer, was al gaan zoeken, ga nog even verder zoeken bedankt voor je hulp en moeite!!!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

5

Ik heb de foto van de beren op de bank ooit opgeslagen.
Stuur mij een mail.
Dan stuur ik de foto naar jou :)

6

Hier hebben we de vragenrubrieken voor :) MOVE --->Taartdecoratie algemeen

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

je bedoelde deze denk ik:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=57958

8

Jozien schreef:

Hier hebben we de vragenrubrieken voor :) MOVE --->Taartdecoratie algemeen

Groetjes, Jozien.

sorry!! Zat niet op te letten, dank je wel.

9

Alexia schreef:

je bedoelde deze denk ik:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=57958

Ja deze bedoelde ik inderdaad ook. Ik heb nu twee voorbeelden, dus moet gaan lukken.

Bedankt!!!