1

Onderwerp: waar zal ik mee beginnen...??

Hallo allemaal!
Gisteren heb ik de eerste (van de drie) cursus gevolgd: taart decoratie voor beginnerns. Nu ben ik natuurlijk helemaal enthousiast geworden en heb ik net een mailtje gestuurd naar Marianne om zo'n starterspakket te bestellen zodat ik na mijn laatste les over 2 weken thuis ook een beetje kan oefenen.

Maar nu vraag ik me af wat ik naast de materialen uit het super plus pakket nodig heb qua uitstekers. Want ik vind het zonde als ik straks allemaal spullen koop die ik nog lang niet kan gebruiken omdat ik nog zo'n dummie ben hahaha. En ik denk dat jullie wel weten welke uitstekers enzo handig zijn voor in het begin..... of gewoon van die basis uitstekertjes die je altijd wel kan gebruiken... En er zijn waarschijnlijk ook wel goedkope oplossingen want ik lees dat jullie het ook wel is hebben over "gewone" stempels... kun je die ook gebruiken en wat kun je nog meer gebruiken wat eingelijik "niet" bedoeld is voor marsepein en fondant?

Volgende week ga ik voor het eerst een puzzelpaatje leren maken! Dat lijkt me helemaal gaaf!

Alvast bedankt!

Groetjes Maris

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: waar zal ik mee beginnen...??

Ik zou nog niet teveel extra kopen. Bekijk gewoon taarten in de parade en dan zie je genoeg uitstekers die je wilt hebben. Het is voor iedereen anders want iedereen heeft zo zijn eigen smaak/stijl in taarten.
En koekjesuitstekers die je overal kan kopen zijn ook te gebruiken + en uitstekers voor klei (van je kids) wel goed uitkoken als dat kan.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

ja idd...en na een tijdje zie je overal iets in hahahaha;)

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

4

Kijk gewoon eens rond in winkels als Zeeman, Action, Bart Smit, Kruidvat enzovoort. Want missnicd heeft helemaal gelijk; als je goed kijkt, zie je in heel veel spullen ineens iets dat je voor je taarten kan gebruiken ;)

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

5

Ja daar hebben jullie gelijk in. Ik ga inderdaad even bij die winkels rondneuzen. Bedankt!

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

6

Trouwens nog 1 vraagje... Ik zag ook ergens iets staan over stempels... Gebruiken jullie dan nieuwe stempels om adrukken te maken in het fondant enzo... (misschien domme vraag hoor)

Groetjes Maris

7

BIj ah ook gootsteendingetjes...Zeeman heb je dan de stempelrollertjes, bij Ikea heel veel:):) en ga zo maar door:) k heb gisteren voor

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

8

Gootsteendingentjes?? hihi en die druk je dan in het marsepein... voor die vormpjes? Ojoh wat grappig ik ga maar is rondsnuffelen :-)

Groetjes Maris