1

Onderwerp: Welke maat?

Paar aankoop vraagjes:

Ik wil graag de FMM 5 petal Rose cutter kopen maar ik weet niet zo goed welke maat ik moet hebben voor een beetje een mooie roos? niet te groot, niet te klein zeg maar.. Daarbij wil ik een rozenblad uitsteker hebben, welke maat moet ik daarvoor hebben (voor bij de FMM 5 petal Rose cutter)

En ik wil een letter & cijfer uitstekerset kopen.. welke vinden jullie het prettigst en het mooist?

Graag hoor ik jullie meningen.

Groetjes Sonja

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

2

Re: Welke maat?

Deze...
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=961
Maar ook deze vind ik mooi en fijn om mee te werken..
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2881  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

3

Bedankt voor je reactie Nicole, is die 9 niet erg groot? hoe groot worden die roosjes dan?
Hoe moet ik het zien? als de cutter 90 mm is, dus 9 cm, wordt m'n roosje dan ongeveer 4 cm hoog??

4

sonnig schreef:

Bedankt voor je reactie Nicole, is die 9 niet erg groot? hoe groot worden die roosjes dan?
Hoe moet ik het zien? als de cutter 90 mm is, dus 9 cm, wordt m'n roosje dan ongeveer 4 cm hoog??

Geen dank :D ....Ik zou je de eerste aanraden(75mm) maar mocht je die van 9 cm nemen wordt je roosje geen 9 cm hoor, maar zoals jezelf al zei +/- 4 cm want 4,5cm is het middelpunt van je roos....ikzelf ben de roosjes beginnen te maken met de 75mm.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

5

Ik heb deze ook besteld maar dan in een setje van 4 maten. Is niet heel erg duur en heb je meteen wat verschillende maten zodat je er 2 op elkaar kan leggen...

Qua uitstekers van letters/cijfers heb ik de funky letters in bestelling en de gewone tappits thuis liggen. Die laatste vind ik ook fijn werken en zijn ook niet zo duur.

Groetjes Marlies

6

Hoi Marlies, waar heb je dat setje vandaan dan? want hier hebben ze 'm niet in de webshop...