1

Onderwerp: Bloementaartje

Hoi dames,
na een hele poos afwezig te zijn geweest hier dan weer een taartje van mijn kant. Ben zo lang weggeweest vanwege mijn zwangerschap, ik had absoluut niet de energie om taartjes te maken. Nu inmiddels bevallen van een gezonde zoon, alles een beetje in een ritme gekregen dus weer aan het bakken geslagen.
Het is een bloemetjestaart geworden, had het reliefmatje besteld en dat moest natuurlijk even uitgeprobeerd worden. Een simpel taartje om er even weer in te komen, gevuld met chocoladebotercreme en aardbeienjam.
http://i44.tinypic.com/qzrk48.jpg
http://i40.tinypic.com/qq5pv6.jpg

2

Re: Bloementaartje

Heel mooi!

3

Nou, dat is weer een goede start!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

4

PRACHTIG! Wat stijlvol!

Liefs Domi

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

5

Als eerste natuurlijk, van HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van je zoon! Wat een rijkdom h

Groetjes San

mooi! enneh ... gefeliciteerd en welkom terug! ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Mooi Taartje. Ik hb ook de mat gekocht maar krijg het relief er niet zo mooi in als jij! wat is de truc?????

8

prachtig, idd less is more.

9

Gefeliciteerd met je zoontje. En jouw taartje is echt heel mooi. :thumb: Een reli

Prachtig taartje, en je relief staat er inderdaad wel heel erg mooi in. Bij mij is ie ook vaak minder duidelijk. Misschien is het ook wel afhankelijk van de dikte van je lap marsepein/fondant.

Groetjes Karen

11

Super duidelijk dat reliefje. Mooi!

12

Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd met je zoon, en wat een lief taartje!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

13

gefeliciteerd met je zoontje....
Je hebt er een heel mooi en lief taartje van gemaakt....

14

mooi taartje, welkom terug.;)

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

15

Heel sjiek taartje!

16

Elliev schreef:

Mooi Taartje. Ik hb ook de mat gekocht maar krijg het relief er niet zo mooi in als jij! wat is de truc?????

't Was voor mij ook de eerste keer. Ik heb eerst de marsepein uitgerold, toen op het matje gelegd, nog weer een paar keer flink rollen en toen het hele zaakje op de kop op het taartje gelegd en voorzichtig het matje erafgehaald.