1

Onderwerp: strik

ben aan het struggelen met de strik, heb de howto gelezen en bijna alles met de zoekfunctie maarrrrrrr ik heb nu steeds een schitterende strik,eigenlijk is dat het ergste, maar hij breekt steeds, hoe hou ik dat ding heel, hij is niet te dun zit goed gelijmd, blijft geweldig mooi omhoog staan, alles 100% tot ik hem opneem en op de taart wil zetten, ben ook heel voorzichtig zeker na 4 strikken gebroken te hebben.
HELP :S

Niemand is gelukkig, wees Niemand

2

Re: strik

Ik bouw hem altijd rechtstreeks op de taart. Hij is bij mij nog nooit gebroken. Wel ingezakt hahaha.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

maar ik bedoel de strik waar ik eerst alle lusjes van laat drogen met tylose en dan op een rondje dat laat ik even drogen en daarna weer de tweede laag lusjes en dan de derde dag het laatste lusje met de twee stukjes keukenpapier ernaast, en ze zijn zo moooi. maar weer kapot en weer fondant weg

4

Probeer hem eens op te scheppen met een taartschep en hem dan op je taart te plaatsen na het drogen. Dan raak je de lussen niet aan.
Hopelijk dat hij dan niet meer breekt. Ik maak zelf de lussen van MMF en zonder tylose. Hij is nog nooi gebroken en ik pak hem dus zelf wel aan de lussen op. :O

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

heb je niet iets te veel tylose gebruikt? Bij mij breken de strikken eigenlijk nooit. Misschien is opbouwen op de taart idd wel een goed idee.

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

6

Ik denk ook dat je teveel tylose hebt gebruikt. Bij mij is de strik ook zelfs nog een beetje voorbaar, dus niet keihard, maar stevig genoeg om mooi te blijven.

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

7

hmm geweldig zijn jullie, zou kunnen in mijn enthousiasme, heb net vorige week voor eerste keer tylose gebruikt. kan nog net voor zondag nieuwe strik ga het meteen proberen, dank je wel meiden, zo fijn dat je op jullie kunt rekenen. nog een hele gezellige dag