1

Onderwerp: bruidstaart voor mijn schoonzusje

Gisteren is mijn schoonzusje getrouwd en ze hadden gevraagd of ik de taart wilden maken. Ik vond het een hele eer, maar ook heel erg spannend. Ik heb ze wel duidelijk gemaakt dat ik nog een beginner ben en dat hij dan ook nooit helemaal perfect zou kunnen worden.
We hebben toen besloten dat wij de taart cadeau zouden doen, omdat het een beetje raar was om er een prijs op te plakken.

Vooral de tappits vind ik ondingen blijven. Ze zijn ook een paar keer de kamer door gevlogen. En dan heb je de letters eruit dan moeten ze nog op de taart... Ik denk dat ik de tip met de flowerpaste maar ga proberen.

De taart is gevuld met chocoladefudge, vanillecreme en aardbeien op verzoek van de bruid.

Hier is hij dan
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IKG64BRI.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EWSKREZQ.jpg

Tips, verbeterpunten en kritiek zijn altijd welkom.

Ik heb veel inspiratie opgedaan hier op het forum, maar dat is denk ik ook wel te zien ;)

2

Re: bruidstaart voor mijn schoonzusje

Heel gaaf!

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

3

Nou daar had je best gewoon geld voor kunnen vragen hoor.
Hij is schitterend! :thumb:

Er schijnt altijd wel ergens de zon

4

hij is prachtig hoor............

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

wauw, het is een hele stapel! mooi hoor

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

6

ik vindt hem heel netjes gemaakt hoor, En met de tappits ik rol het fondant zooooo dun mogelijk uit smeer de tappit in met wat crisco zo ook het werkblad.
Dan de tapit er in (de letter blijft op de tafel) het omringende fondant weg halen en de letters laten drogen dan kan je ze makkelijk op de taart plakken.

heel mooi zeg! lekker strak en mooie verdeling van de roosjes

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

ik vind hem heeeeel erg mooi!!! super!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Mooi! En hij klinkt heerlijk.

10

is geweldig en je bent vast stiekum erg trots zijn geweest en anders de bruid en bruidegom in ieder geval. hij is echt heel erg mooi

Niemand is gelukkig, wees Niemand

11

Hij komt toch behoorlijk dicht in de buurt van perfect!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

12

Zo, ik doe het je niet na. Ik kan me voorstellen dat je in dit geval omdat het jouw schoonzusje was, geen geld hebt gevraagd. Maar hij is zeker het bekijken en eten waard!!!

13

Prachtige taart hoor! Ze zullen hem geweldig hebben gevonden. Wat een mooi kado!

Groetjes Angelique

14

oooh heel erg mooi! het bruidspaar was vast heel erg blij! heel erg goed gelukt!

Hij is Prachtig!!!!!! Zo ben ik ook begonnen met de bruidstaart voor mijn schoonzusje... Een ontzettend mooi kado! Hij is zeker het bekijken waard en een mooi persoonlijk kado!

groetjes,

Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

16

Super mooi, en erg mooi die harten!

17

Zeeeeeeeer mooi gedaan hoor :Y  :D

Vele en lieve groetjes Nicole

Echt heel mooi gedaan. Ik vind het een prachtige taart. En hoe was hun reactie??

Groetjes Karen

19

Bedankt voor alle leuke reacties. Ik word er een beetje verlegen van..
Ze vonden de taart helemaal geweldig en gelukkig ook erg lekker. De reacties van de andere gasten waren ook allemaal positief. Maar is wel spannend hoor als al die mensen van "jouw" taart gaan eten.

20

prachtig, erg mooi gedaan, prachtige rozen, en mooi zoals je verschillende kleuren rozen heb gedaan.

21

De taart is werkelijk super!! Hier had je zeker geld voor mogen vragen, want de stapel ziet er prachtig uit!

22

Ik vind het een prachtig cadeau van jou! Een hele mooie sjieke taart!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

23

Prachtig. Mooie rozen heb je gemaakt.

24

En wat v

25

Schitterende taart!!!

En de tappits, die hebben me ook heel wat frustratie opgeleverd... Tot ik ontdekte dat het super werkt om een stukje huishoudfolie over de marsepein (of fondant) te leggen en dan de letters uit te steken. Er blijft helemaal niets plakken en je hoeft je marsepein ook niet superdun uit te rollen waardoor de letters weer makkelijker op de taart te plaatsen zijn. Zeker een aanrader!

Groetjes Mieke

Grtz Mieke!