Onderwerp: Bruidstaart met bloemen
Een bruidstaart met een h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met bloemen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een bruidstaart met een h
Is wel een lief taartje geworden zo!!!!
vind het een heel stijlvolle taart!
Nou voor een heel low budget vind ik dat je echt een supermooie taart hebt gemaakt! Ziet er hoog budget uit!!!
Vind hem voor een low-budget taart er superleuk uitzien,ik noem het zeker ook geen low-budget,:) zullen ze vast heel blij mee zijn geweest,echt lieve kleurtjes hebben de bloemen.
mooi gedaan hoor en lief dat je heeeeeeeeeeeel low budget toch aangenomen hebt..toppie
Tis wel een schatje, en supernetjes!
Mooi, lief taartje. Nou ja....eigenlijk TAART....
het is echt een super schattige bruidstaart! ik vind de kleuren van je bloemen erg mooi!
Mooi!! Wat lieve kleurtjes heb je gebruikt voor de bloemen.
Romantisch hoor. Mooi, met de zachtgekleurde bloemetjes.
Is toch heel chique, dat minimalistische Het is een lieve taart geworden!
Ziet er z
nee geen lowbudget uitstraling ! mooie strakke taart
Wat een prachtige taart!
hij is prachtig!! grappig... door het bloemen clustertje moest ik ook meteen aan Jaq. denken.. en toch is de taart heeel anders!! maar top hoor!!
Ik heb er verder ook niet low-budget vanaf gemaakt, alleen de vulling is simpel en de onderplaat zou ik normaal een dikke genomen hebben en bekleed, dat kon nu
Mooi, romantisch, sjiek, lief, ik zou er blij mee zijn!
Supermooie bruidstaart, mooi randje en mooie bloempjes
al is het lowbudget....vind ik het een super mooie en lieve taart
Dr straalt helemaal geen low budget van af. Een hartstikke mooie taart. Subtiel zo met die bloemetjes
Leuk om als inspiratiebron gebruikt te worden. En zoals ik al eerder heb aangegeven ... vind ik 't zelfs een eer!
'k moet zeggen dat je d'r een leuke slinger aan hebt gegeven zo met die kleurtjes. Volgens mij is 't bruidspaar helemaal happy de peppie met je!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met bloemen