Re: dit was eens maar nooit weer.....denk ik.....
heel mooi geworden chic! leuk die truc.
groetjes saskia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » dit was eens maar nooit weer.....denk ik.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heel mooi geworden chic! leuk die truc.
Ze zijn heel mooi geworden!
Ik heb mijn eerste proeverij ook achter de rug. Heb het heel simpel gehouden. De creme waar ik de bolletjes mee gevuld had, heb ik gebruikt om ze ook mee af te smeren. Verder geen fondant of zo erover heen gedaan. Het gaat tenslotte om de smaak
Ziet er supermooi uit.
Het zijn wel schatjes geworden.
ze zijn wel heel mooi geworden, hoe maak je die kleine vierkanten taartjes?
Zo wat een prachtige taartjes. Het is inderdaad elke keer weer een pokkewerk!
Daarbij zijn kleine taartje zoveel lastiger om te bekleden dan grotere. Ik had laatst bedacht om grotere taarten te maken met verschillende vullingen en die dan in te vriezen. Klant kan dat kiezen uit de smaken en die haal je dan op moment van proeverij uit de diepvries. Moet zeggen dat mijn idee toch ook niet helemaal geschikt is.
Denk dat ik voor de toekomst alleen proeftaartjes maak als ze erom vragen en anders is het gewoon een taartbespreking alleen. Zoals sommingen inderdaad vaak zeggen.....bij een bakker kun je ook niet proeven
ziet er wederom erg mooi uit ! als het nu een bruiloft is met aardig wat gasten dan heb je in nog meer eer van je werk ! succes !!
Brenda wat zijn ze allemaal super mooi. Ik vind de cornelli ook prachtig. Moeilijk??
De combi van wit met warm rood vind ik ook erg gaaf!!! En je roosjes
Heel erg mooi. Ik vind de grote rozen zo prachtig!!!!!!!!
Nou Kwebbel...je hebt er flink werk van gemaakt...ziet er super mooi uit
Ziet er wel te gek uit zeg!
Heel erg mooi. Vind het een hele mooie kleurencombi.
echt weer geweldig gedaan hooor.
Mooi geworden
en roosje75......:x (sorry bren voor de topicvervuiling )
Errug mooi gemaakt!!!
Erg mooie miniproeftaartjes zeg! Mooie kleurencombi. Ik vind die bloemetjeswatervallen altijd zo mooi! ga ik ook eens proberen...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » dit was eens maar nooit weer.....denk ik.....