1 Laatst bewerkt door sonnig (09-06-2009 12:26)

Onderwerp: Schelpen-bh maken

Aanstaande zaterdag geven wij een tropical party omdat mijn man 32 wordt. Hij wilde graag een corsettaart en nu wil ik die dus tropisch aankleden met zo'n sliertenrokje en een schelpen-bh... dat slierten rokje moet wel lukken maar hoe zal ik die schelpen-bh maken? iemand een idee??
Ik bedoel onderstaande idee:

http://www.feestenkleding.nl/shop/components/com_virtuemart/shop_image/product/486ea866ce1acb7070b35e1d7986f3e0.jpg

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

2

Re: Schelpen-bh maken

sja, een voorbeeld van zo'n shell-schelp nemen zegmaar en deze naboetseren.
Dat zijn ook de schelpjes die ariel om dr boobies heeft.
Dus google ariel op afbeeldingen of google sintjacobs schelp op afbeelding zou ik zeggen.

3

Ik zou ook het voorbeeld van de schelp zoeken en uitsnijden. En hem dan over de borsten heen draperen. Het is tenslotte een beetje rekbaar. Als je het zeker wilt weten kan je ze misschien op de schaaltjes passen en laten drogen.
Met de sugargun de lijntjes maken.
Hij wordt vast heel fantastisch.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4 Laatst bewerkt door Miss Pebble (09-06-2009 16:11)

Aan de tips kan ik weinig meer toevoegen...
Zou voor de sjeu de boobies wel een tikkie groter maken dan die van deze dame!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5 Laatst bewerkt door sonnig (09-06-2009 18:34)

Bedankt voor de tips.. heb nu idd een voorbeeld geprint. Ik dacht later zelf dat ik misschien zo'n zandschelpje (schoon natuurlijk!) kan gebruiken... maar weet niet of die te klein is.

Cakes by Petra schreef:

Aan de tips kan ik weinig meer toevoegen...
Zou voor de sjeu de boobies wel een tikkie groter maken dan die van deze dame!

Hahahaha ja, dat komt wel goed, deze dame stond niet echt vooraan met borsten delen ;)

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

6

ik zou ze gewoon van fondant maken, zal niet echt de moeilijkste klus zijn denk ik.