Re: Mijn dummies van de beurs
Het zijn echte Bien cakes! Erg mooi.... kan eigenlijk niet kiezen! Supermooi Bien.
Sugar & Flour
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn dummies van de beurs
Het zijn echte Bien cakes! Erg mooi.... kan eigenlijk niet kiezen! Supermooi Bien.
Heb ze in het echt bewonderd en vond ze super mooi!
PRACHTIG!!! Stuk voor stuk!
wat een plaatjes en wat een werk zeg!!! hellemaal super!!!
Ja gewoon prachtig, kan niet anders zeggen!
Bien ik kijk er naar uit om je te leren kennen op de fr
Wat een mooie chique dummies!!! Vooral de 4e vind ik prachtig! Dat is echt jouw signature stijl!!! en dan toch weer anders zoals je hem meestal maakt!!! ps.... zijn de uitstekers al binnen? hihi!
wauw, prachtig, zo mooi strak...``
Wauw wat zijn ze mooi
Vind ze helemaal bij jouw passen. Tenminste ik bedoel stijl taarten die ik van je ken. Errug mooi allemaal!
Super mooi!!
Ja, ik heb ze gezien. Die kleurencombi is echt 'jouw ding'. Een ieder herkent er meteen Bien in, haha! Ze zijn allen schitterend. En wat gebeurt er nu met al die dummy's?
Ja, ik heb ze gezien. Die kleurencombi is echt 'jouw ding'. Een ieder herkent er meteen Bien in, haha! Ze zijn allen schitterend. En wat gebeurt er nu met al die dummy's?
Die staan nu mooi in mijn taartenstudio! Binnenkort netjes stofvrij in een doos tot een volgende beurs en ze mogen even luchten bij workshops!
heel mooi bien, handig zo'n setje 'presentatie klaar';)
had ze op de beurs ook al staan bewonderen
Wat een leukerds. Moet toch maar eens wat bij je gaan bestellen
Vind ze werkelijk zooooooo mooi ...heb er ook lekker veel en lang naar kunnen kijken vanuit mijn hoekje
wooowwww Bien, wat een prachtige creaties. Echt jouw stijl!
Hele gave dummies Bien.
Wauw...wat een super geweldige taarten allemaal!! Vooral die met het kroontje vind ik super gaaf en strak!!
Ik vind je uitstekers op de bovenste dummie heel gaaf, heb je die ook al in je shopje?
Supergaaf....:thumb:
Hoi Bien,
Ze zijn allemaal stuk voor stuk heel erg mooi
Oh wat mooi Bien! Die schoenendoos is m'n favorietje, hoewel stiekem al je dummies allemaal plaatjes zijn!
wat gaaf zeg. prachtig
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn dummies van de beurs