Onderwerp: Mijn dummies van de beurs
Beter laat dan nooit
deze heeft de beurs niet gehaald (de avond ervoor nog zitten maken), want ik vond hem niet netjes genoeg afgewerkt een beetje te weinig tijd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn dummies van de beurs
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Beter laat dan nooit
deze heeft de beurs niet gehaald (de avond ervoor nog zitten maken), want ik vond hem niet netjes genoeg afgewerkt een beetje te weinig tijd
Ik had ze op de beurs al gezien. En dacht meteen, he die heb ik gemist. Maar hij stond er dus ook niet.
Ik vond bij jouw kraam zo tof dat je jouw kleuren in alles terug zag komen (behalve in degene die er niet stond). Maar die is ook wel heel leuk met het kopje erboven op.
Heel mooi geheel en mooie dummies.
Klein detail, als ik had geweten dat al mijn dummies bij elkaar op 1 tafel zouden staan, dan waren ze natuurlijk allemaal roze/wit/bruin geweest. Maar er was me gevraagd ook dummies voor de beursvloer te maken, vandaar de silhouette in het turquoise en het kopje in lime/lila. Achteraf balen natuurlijk, want in mijn eigen studiootje hadden mijn eigen kleuren ook beter uitgekomen!
Hoi Bien, vind je taarten echt geweldig, maar ben helemaal weg van de schoenendoos met schoenen! Die wil ik een keertje voor mijn zusje maken (die echt een schoenentic heeft!)
Ik vind het prachtige dummies!!!! en gelukkig zijn het dummies zodat er nog lang naar gekeken kan worden
Geweldige taarten, Bien en wat een werk heb je erin gestopt meis, echt klasse hoor!!
heel mooi allemaal bien! de kleuren zijn wederom geweldig en ze zijn echt heel erg stijlvol!
Wat een leuke dummy's allemaal,erg mooi!!
Heel leuke en mooie dummietaarten. Kopje is wel een grappig idee!
Ik vind ze GEWELDIG en wat een mooie kleuren zo samen!
Ze zijn weer helemaal Bien . En in het echie waren ze prachtig meis!
Erg mooi allemaal!
En erg Bien
Ze zijn allemaal mooi en allemaal echte Bien taarten, behalve die ene die je er zelf al had uitgevist. Die bovenste is echt leuk, en ik wil heel graag weten hoe die bloem heet met die hartjes blaadjes, die zoek ik al een poosje en ik kan hem alleen heel groot vinden. Is deze wel kleiner?
leuk leuk leuk! ik krijg helemaal het beurs gevoel weer!
het zijn echt toppers! (net als jij!)
Wat een supertaarten! Prachtig gemaakt.
Wauw, wat een prachtige stijlvolle taarten maak jij toch altijd. Harstikke mooi!
Goh, ik zou hieruit niet kunnen kiezen welke ik zou willen!! Doe ze mij maar allemaal Heel erg mooi Bien!
yep, ze zijn weer geweldig! ik heb alleen het idee dat ik op de beurs toch niet alles gezien heb (buiten die ene die je al vermeld had) goed dus dat we de foto's nog hebben
ze zijn prachtig
Heel mooi echte Bien taarten
Ik vond ze allemaal erg gaaf. En leuk dat je die andere (met kopje) ook nog post!
Gave taarten!! Die met het kroontje blijft errug leuk....
die met de turquoise en bruin vond ik wel een prachtige kleuren combi hoor!!!
sprong er voor mij echt uit op de tafel!!
super taarten!
stuk voor stuk toppie!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn dummies van de beurs