1

Onderwerp: botercreme van te voren

Ik wil voor zondag mijn verjaardagstaart maken.
Hoe ver van te voren kan je 1 op 1 botercreme maken.
En is het verstandig om het kapsel eerder te maken en in de vriezer te doen.
Hoever van te voren is het handig dingen te maken.
Vrijdagavond heb ik avonddienst en zaterdag wil ik bekleden boetseren.

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

2

Re: botercreme van te voren

botercreme kan je nu al maken, is geen probleem, wel voordat je hem gaat gebruiken nog even doormixen. je kapsel ook maken en in de vriezer doen, is tie makkelijker te snijden en eigenlijk vind ik hem nog lekkerder ook.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

3

ja hoor, net als christol zegt, wel goed doormixen, want dan is het weer lekkerder!
succes!

Groetjes, Dorothea.

4

Ik zou de botercreme vers maken. Je wint er echt niet ontzettend veel tijd mee om het van te voren te maken. Daarbij moet het eerst weer zacht worden als het uit de koelkast komt en effe opgeklopt worden. Dit alles duurt samen langer dan dat je het vers maakt. De kapsel is een ander verhaal. Die kun je idd het best van te voren bakken en de vriezer in. Een uur van te voren uit de diepvries halen, dan zou je het al zonder problemen kunnen snijden.

Succes!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Als je de botercreme zaterdag wil gebruiken en van te voren wil maken, hoef je hem niet perse in je koelkast te bewaren, kan wel maar dan moet je hem wel vrijdag eruit halen.

Ik maak ook vaak van te voren mijn botercreme klaar, maar als het voor een paar daagjes is en geen absurd hoge temperatuur is, dan hou ik hem buiten de koelkast en anders 24 uur van te voren eruit halen

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!