1

Onderwerp: wie heeft het al geprobeerd?

hoi dames

Ik wil graag koekjes gaan versieren met icing een aangezien ik ze pas over twee weken nodig heb en weinig tijd wouu ik ze gaan invriezen, maar kan dit?? ik heb al gezocht via de zoekfunctie maar word er niet wijzer van vind veel tegenstrijdige berichten. Heeft iemand het eigenlijk wel eens geprobeerd??? wie heeft HET antwoord voor mij??

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

2

Re: wie heeft het al geprobeerd?

Koekjes met icing zijn zonder enig probleem minimaal twee weken houdbaar, dus invriezen is helemaal niet nodig :)

( Maar volgens mij zijn eerdere topics hierover toch niet zo tegenstrijdig wat dit bertreft hoor, ;) )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Adrienne schreef:

( Maar volgens mij zijn eerdere topics hierover toch niet zo tegenstrijdig wat dit bertreft hoor, ;) )

nee klopt alleen wat dat betreft heb ik het nooit voor elkaar gekregen om koekjes langer dan een week goed te bewaren hoe ik ze ook inpakte en bewaarde vandaar dat ik het zekere voor het onzekere wil nemen en ze wil invriezen.....en daar lees ik dus wel tegenstrijdige berichten over ;)

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

4

Echt waar?! Ik bewaar ze in een niet super-luchtdichte doos of koektrommel en dat gaat prima: heb ik van de Koekjesfee zo geleerd, en die kan het weten ;)
Maar in dat geval heb ook ik geen ander antwoord dan dat je het met eentje zult moeten uitproberen ( en een dag later ofzo ontdooien), maar ik ben bang dat het niet zo geweldig zal zijn :(

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>