1

Onderwerp: welke roller?

Hoi,
welke deegroller gebruiken jullie en waarom? Op het moment gebruik ik gewoon mijn houten deegroller met crisco, gaat op zich prima maar ik zou ook wel iets willen dat nog minder plakt.
Ik dacht zelf aan een kleintje en een grote, welke maten en welk merk is aan te raden?
Ben bijna jarig, vandaar :) :)

Liefs Domi

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

2

Re: welke roller?

Hoi hoi,

Ik gebruik er 1 van tupperware, erg handig!

Bedankt voor het lezen!
Groetjes Angelique...

3

ik heb een kunststof roller en die bevalt echt super!!!

deze is het http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=54

4

gewoon een goedkope houten, weet niet meer waar ik hem vandaan heb. Doet het prima.. met crisco erop helemaal geen last meer van plakken. Had hiervoor een siliconen geval van de xenos, maar dat was echt een onding.

5

ik heb een stuk pvc buis van 50 cm. doet het prima! maar ik wil graag een echte roller, eentje van 50 cm en eentje van 15 cm. mooi kadootje om te vragen :)

6

Ook hier de kunstof roller van tuppeware, er prettig ding!

Avalon's magical cakes

7

ik heb dezelfde als karen heeft
in verschillende maten die van 50 cm gebruik ik het meeste omdat die eigenlijk voor elke maat taart te gebruiken is
groetjes noelle

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

8

Gewoon de houten versie van Blokker :Y

en dan met je handen een klein beetje poedersuiker goed inwrijven in de roller tot het niet meer afgeeft.. ik vind de handvatten zo fijn.. die zitten niet aan de grote non stick van de webshop.. daardoor moet je echt met je handpalmen rollen wat nog wel eens oneffenheden wil geven.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

Bommeltje schreef:

Gewoon de houten versie van Blokker :Y

en dan met je handen een klein beetje poedersuiker goed inwrijven in de roller tot het niet meer afgeeft.. ik vind de handvatten zo fijn.. die zitten niet aan de grote non stick van de webshop.. daardoor moet je echt met je handpalmen rollen wat nog wel eens oneffenheden wil geven.

dito als Bommeltje

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

de kunstof rollen van de webshop.

11

De pvc buizen van de gamma.

12

Ik heb een non stick gevonden bij Aveve, superding!

13

Wegens geldgebrek hier ook een pvc buis van de gamma.... werkt perfect, ik hoef het ook helemaal niet in te vetten..

14

Haha ik lees nu dat je het voor een kadootje wilt hebben...Dan zijn je verjaardagsgasten wel heel goedkoop uit met een pvc buis....
:)