Onderwerp: botercreme met roosjes
Ik had een aantal cupcakes over, en omdat ik zo lekker bezig was met freubelen heb ik deze gewoon voor onszelf gemaakt
http://tielsetaarten.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » botercreme met roosjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had een aantal cupcakes over, en omdat ik zo lekker bezig was met freubelen heb ik deze gewoon voor onszelf gemaakt
ze zien er heel leuk en lekker uit maar, is het niet zo dat het een beetje veel vet is wat betreft de bc. of heb jij er nog iets doorheen zitten dat het zachter of frisser maakt. gr. Birgit
Superleuk en lekker......
ze zien er heel leuk en lekker uit maar, is het niet zo dat het een beetje veel vet is wat betreft de bc. of heb jij er nog iets doorheen zitten dat het zachter of frisser maakt. gr. Birgit
je hebt helemaal gelijk, ik vond het niet te pruimen!!!!
:P:P Ik heb de kloddr botercreme er weer afgeschraapt, wat een vette hap! Ik heb het toch al vaak gelezen dat mensen dit zo doen, dus ik dacht probeer het ook eens, nou eens maar nooit meer
Haha Linda, moest wel even lachen om je commentaart. Ik vind het zelf ook niks, heb liever met chocolaaaaaa maar het staat wel erg leuk :-D
Als mensen de cc's gevuld willen doe ik er gewoon een klein beetje in. Maar je ziet het wel vaak ja zo'n swirl van cr
oke dus ga ik het niet proberen
Lief & mooi!
Haha Linda, moest wel even lachen om je commentaart. Ik vind het zelf ook niks, heb liever met chocolaaaaaa maar het staat wel erg leuk :-D
Als mensen de cc's gevuld willen doe ik er gewoon een klein beetje in. Maar je ziet het wel vaak ja zo'n swirl van crmijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » botercreme met roosjes