1

Onderwerp: 2 kleuren bekleden en weer een andere kleur rand...

Ik heb de vraag van iemand gekregen om een taart te maken.
Zij is zelf kledingontwerpster en heeft haar eigen taart ontworpen. Heel leuk ontwerp, maar echt makkelijk om te maken??

Zie het plaatje hieronder.

Hoe kan ik het beste de 2 kleuren voor de bovenkant doen? Ik dacht zelf recht afsnijden tegen elkaar leggen en dan de roller er overheen, maar blijven de randen dan nog recht?

De zijkant dus ook weer een andere kleur. Ik wil het niet graag dubbel bekleden, want dan is het zo'n enorme hap marsepein. Helemaal omdat er ook nog sterretjes op komen.

Wie kan mij helpen???

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Merel

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z7WCD6D3.jpg

2

Re: 2 kleuren bekleden en weer een andere kleur rand...

Het is best een moeilijk ontwerp ja! Ik denk dat je het handigst een rode streep/sliert kan maken met je sugarcraftgun en die er langs leggen dan....
Succes!

3

Je kunt ook de taart gewoon bekleden en dan de andere kleur erover heen leggen. Er zijn verschillende Mega Mindy taarten gemaakt met deze "stralen". Misschien dat je op die foto's nog iets kan zien hoe het gemaakt is.

4

Ik zou de taart groen bekleden, en de rode randen apart uitsnijden.
De plaat in het midden met Elmo, het gele en het oranje zou je als

Groetjes Laura!

5

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga de taart inderdaad gewoon groen bekleden en de grote plaat er als totaal op
puzzelen.

Ik zal het resultaat volgende week wel laten zien in de parade.

6

Je kunt die strepen misschien ook verven, wordt wel wat minder recht, maar lijkt me anders keimoeilijk ppfff. Misschien als puzzelplaat inderdaad de beste optie, succes!