1

Onderwerp: Help! SOS Bestelling niet geleverd! Hoe kom ik aan fondant!!!!

Hoi allemaal!
Dit is een spoedje!
Vandaag zou door koeriersbedrijf mijn bakspullen geleverd worden...er zat om 08.30 een briefje in de bus dat ze om 09.00 uur geweest waren! Nou ik was wakker hoor maar niks gezien of gehoord! Nu ben ik dus de pineut...heb voor morgen taart nodig!

Waar kan ik fondant uithalen!!! Waar koop ik dat!!!
Woont iemand bij mij in de buurt (sittard) waar ik eventueel wat van kan overkopen of zo? Ik weet het echt niet!!!

Is er een andere manier om taart af te werken met "gangbare" producten die ik snel in huis kan halen???

Groetjes,
Suzanne

2

Re: Help! SOS Bestelling niet geleverd! Hoe kom ik aan fondant!!!!

Je kunt een chocoladeganache maken en eroverheen gieten, of anders zelf marsmellowfondant maken. Alle recepten vind je hiernaast.

Succes!!!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

In de buurt vind je het Suikeratelier (in Beek) en de bakwinkel in Maasbracht, waar je fondant etc. kunt krijgen.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

inderdaad marshmallow fondant maken als alternatief???
kan ook met gewone spekkies maar dan word het wel gekleurd, toevallig gisteren met en zak hema spekkies bezig geweest

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

5

alles zal reg kom ;)

6

Bij de issodorus in weert hebben ze fondant en misschienook daar bij de boerenbond? Anders heb ik hier nog wel. Woon in weert

7

soezzy schreef:

..er zat om 08.30 een briefje in de bus dat ze om 09.00 uur geweest waren!

....das best gek eigenlijk.....Hoop dat het opgelost is ondertussen.

Volg je hart...want dat klopt!