1

Onderwerp: Platte cupcakes?

Ik weet dat er al diverse vragen hierover geweest zijn, maar ik kan het antwoord niet helemaal vinden.:o Om platte cc

2

Re: Platte cupcakes?

Ik doe de CC gelijkmatig vullen tot 3 kwart en ik gebruik gewoon cakemeel van Koopmans en die blijven gewoon uit zichzelf al plat....:lol:

3

Ik heb de mix van de webshop. Zou dat nog uitmaken? Of moet ik maar gewoon gaan proberen? Eventuele misbaksels kunnen dan meteen opgegeten worden...;)

4

Eerst een vel bakpapier op de cakejes en dan maakt het niet uit wat je er op legt...
Niet te lang erop laten liggen want dan plakken de cakejes vast.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Dank jullie wel! Dan ga ik van het weekend maar eens "aan de bak"...:9

6

ik doe niet eens bakpapier, gewoon een plastic (zo'n goedkope) snijplank werkt prima. En het hoeft idd niet lang want ze zakken dan in, even een minuutje ofzo erop laten liggen en bij mij blijven ze dan plat :D

7

is dat na het bakken..?? Ik krijg ze nl ook niet recht...

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

8

ja na het bakken als ze gelijk uit de oven komen (als ze nog in het bakblik zitten) even een plank erop... drukken en klaar... nog geen minuut

groeten, Bianca
TAART in huis

9

Heel erg bedankt!

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******