Onderwerp: 3 Bruidstaarten van de maand Mei (zet wel je zonnebril op)
De bruidstaart met het thema vrachtwagen, de taart die ik via Marjo heb gekregen.
De bruidegom is de derde generatie eigenaars van een transportbedrijf en het bruidspaar wilde graag de vrachtwagen in hun bruidstaart verwerkt hebben. Ze zijn ook met de vrachtwagen naar het stadhuis gegaan. Ja, van de kleur moet je houden vandaar ook mijn waarschuwing: "zet je zonnebril op". Ze wilden de taart heel simpel hebben met wat bloemetjes en hartjes. Maar het was heel leuk om voor zo'n lief stel de bruidstaart te mogen maken.
Deze taart moest romantisch, maar ook met een tikje humor zijn.
En tot slot een bruidstaart voor een nichtje van mijn man, waar we ook als daggasten waren uitgenodigd.
De taart moest wit zijn met alleen goudkleurig satijn band, ik heb er toch maar een paar rozen bij gemaakt en er later toch nog op gedaan, want het was wel erg kaal.
Dat bleek goed uit te komen, want overal stonden witte rozen en het boeket was ook met witte rozen. De locatie was schitterend: kasteel Amerongen.
Kreeg nog een compliment van de baas van de catering, dat de taart zo mooi bleef staan en dat de struktuur van de taart zo mooi was. Nu, die man zal het best wel weten, hij krijgt er genoeg onder zijn mes.
Ga nu gauw weer verder met de bruidstaart voor zaterdag en ik moet nog pakken voor onze vakantie.
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline