1

Onderwerp: oef dit weer!

ik ben begin dit jaar (in de IJSKOUDE winter dus) begonnen met taartjes maken...

vond dat ik bij 1 van mn laatste taarten het bekleden redelijk onder de knie had gekregen... net een smoother aangeschaft, wat een wonderlijk ding..

krijg ik ineens te maken met dit warme weer! hoe doen jullie dat nou? ik ging gister een taart bekleden: nou t leek wel of ik dat nog nooooooit eerder had gedaan...

verschrikkelijk zeg! en aangezien ik er deze week een stuk of 4 moet, had ik graag veeeeeeel tips en ervaringen gelezen.. misschien lukt het dan beter?

of hebben jullie er geen last van? ligt het wel aan het weeR? of is er een ander probleem..?

2

Re: oef dit weer!

Ligt heel erg aan het merk fondant. Ik heb ooit een merk gehad, die moest ik eerst in de vriezer stoppen voordat ik er iets mee kon :S
Maar ja, als het 30 graden is.....niet leuk!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

ja maar, ik heb hetzelfde merk fondant (en marsepein trouwens netzo) als dat ik eerst had?

4

Ik gebruik zelf regalice die is ook heel erg soepel wat ik dan doe is gewoon wat tylose erdoor daar wordt het fondant wat steviger door, Dus ook makkelijker werkbaar met warm weer.

succes