1

Onderwerp: Uitstekers Kruidvat

Ze hebben weer plastic hoofdletter-uitstekers bij het Kruidvat.
Ze kosten maar 2,99 euro en zitten verpakt op een bakblik.
Misschien hebben jullie er wat aan?
Ik heb ze zelf ook, werken best handig en zijn spotgoedkoop!

http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat … ATMAGAZINE

2

Re: Uitstekers Kruidvat

hoi

bedankt voor de tip, ik had ze zelf vanmiddag nij de hema gezien en daar waren de letters 7,95 geloof ik en de cijfers 3,95, allebei ook in blik en de uitstekers zelf zijn ook van alluminuim.

Deze zijn dus goedkoper, ga ik die ook maar alvast inslaan

groetjes mell

3

ik heb ze gezien in het krantje van de kruidvat en ga ze morgen halen!! :)

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

4

Ja die heb ik ook! Hoewel ik ze eigenlijk zelden gebruik ;)
Ze zijn wel een stuk groter dan die van de Hema hoor, Mellanie!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Bij mij hetzelfde als bij Marianne, maar volgens mij zijn ze heel leuk om koekjes mee te maken trouwens. Daar zijn ze wel groot genoeg voor denk ik. Voorheen heb ik het een keer geprobeerd maar toen was het geen succes. Ik denk dat het met dat koekjesrecept van Peggy Porschen wel lukt.

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

6

Mijn zusje heeft ze gekocht, de letters zijn vrij groot, maar er zit wel een handig bakblikje bij wat je als taartschaal kunt gebruiken bij een vierkante taart

7

Lonnes schreef:

Bij mij hetzelfde als bij Marianne, maar volgens mij zijn ze heel leuk om koekjes mee te maken trouwens. Daar zijn ze wel groot genoeg voor denk ik. Voorheen heb ik het een keer geprobeerd maar toen was het geen succes. Ik denk dat het met dat koekjesrecept van Peggy Porschen wel lukt.

Ja dat klopt, daar heb ik ze ook voor gebruikt en mee gemaakt. Alleen kon ik toen nog

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

corina schreef:

er zit wel een handig bakblikje bij wat je als taartschaal kunt gebruiken bij een vierkante taart

Haha, dat had ik ook ontdekt! :D

Enne, ik had eerst alleen maar deze vormpjes voor letters... Op een grote taart is dat wel leuk. Of op bijv. de treintaart vond ik ze ook leuk.
Ze zijn wel behoorlijk groot, maar ook wel leuk voor de heb! En voor die prijs... daar kun je je geen bult aan vallen, toch? ;)

9

Och, en al gebruiken de kids ze uiteindelijk alleen maar voor het mee freubelen of de klei. ;)
Liam heeft ze overigens in zin speel keuken en bakt er prachtige nep koekjes mee. ;) :D

10

kheb ze ook maar gehaald. IK denk dat ze met name leuk zijn om een tekst langs de rand van de taart te zetten.

Hoera *NAAM*  is jarig of zo....

Dat vind ik soms aan de boven kant van een rijk versierde taart te druk.

Erika