Re: [HOWTO] Bijtje (Anne Geddes-stijl)
Super gave how to !!!
Mag ik hem op mijn taartenhyves plaatsen ???
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] Bijtje (Anne Geddes-stijl)
Super gave how to !!!
Mag ik hem op mijn taartenhyves plaatsen ???
Wow, top zeg!! Dnak je wel!
Wauw, echt heel knap gemaakt. Misschien ga ik me er ook eens aan wagen...
jippie, mijn bijtje is super leuk geworden, was mijn eerste boetseersel, maaaaaaar nu heb ik mijn mooie bijtje en wil die bewaren voor de taart over 3,5 week. Lieve tries hoe doe ik dat nu? heb je nog een tipje daarvoor.
zo jammer was het vergeten te fotograferen, en heb haar nog meegenomen naar de frobelavond, daar is ze spontaan naar de grond gevlogen, dat deed ze de volgende dag thuis nog eens. maar heb het daarna toch maar op de foto gezet ondanks de beschadigingen omdat ik haar zo lief vind.
Helemaal geweldige how to!!
Ga ik zeer zeker uitproberen.
dank je wil heel graag leren om mooi te boetseren en dit is een heeel geweldig voorbeeld.
thanks thanks thanks
groetjes emmy
Schattig, bedank voor de how to
Groetjes M
Heel erg bedank, ben hier heel blij mee
wat leuk en fijn dat het zo uitgebreid wordt uitgelegd.
wat een super howto!!! dank je wel!
wauw, super geweldig dit !!!! thanks hier heb ik nog eens wat aan
ontzettend duidelijk uitgelegd en met die fotos zo, helemaal geweldig! thnx joew
Wat een leuke en handige how to, bedankt!
Super leuk!! Het ziet er makkelijk uit totdat ik eraan begin waarschijnijk ..... Ik ga toch eens oefenen.
Groetjes Jos
Hoi,
Wat leuk dat je dit zo hebt gedaan zeg. Ik heb twee vraagjes. Dat flower wire voor die sprietjes, is dat eetbaar en waar koop ik dat? En waar koop ik dat ouwel snoeppapier? Sorry, maar ik ben pas een beginneling.
Groetjes van Arianne.
snoep papier kan je tegenwoordig in de supermarkt krijgen.
Wat een leuke how to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi,
Wat leuk dat je dit zo hebt gedaan zeg. Ik heb twee vraagjes. Dat flower wire voor die sprietjes, is dat eetbaar en waar koop ik dat? En waar koop ik dat ouwel snoeppapier? Sorry, maar ik ben pas een beginneling.
Groetjes van Arianne.
Flower wire kun je niet eten, dit is gewoon ijzerdraad met een laagje erover.
En indd Ouwel koop je gewoon in de supermarkt. Van Look O Look geloof ik...er zitten dan verschillende velletjes gekleurd snoeppapier in.
Veel suc6 en plezier met het maken van mn Bijtje!!
Heel erg bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. Ik zal in de plaatselijke supermarkten gaan kijken of het er ligt.
-x-
Wat een prachtige How to heb je gemaakt!! Bedankt!!! Ziet er super profi uit!!!
Wat een schatje, en zo duidelijk uitgelegd. Dank je.
Schattig.
Super! Van mij mogen er meer van deze figuurtjes komen bij de how-to's....ik vind ze geweldig!
Wat een super howto! mooie foto's hoor en een hele duidelijke uitleg.
Thanks!
Ontzettend duidelijk zo. Bedankt.
Nu moet ik nog oefenen
Wat een lieverdje. Is opgeslagen hier! Thanx!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] Bijtje (Anne Geddes-stijl)