1

Onderwerp: Materiaal gebruiken, wat eigenlijk voor andere hobby bestemd is ?

Ik zat zo hier en daar eens te zoeken op materiaal en kwam e.e.a. tegen wat gebruikt wordt bij fimo: structuurvellen, uitstekers, ook mallen, deze zijn ook geschikt voor chocolade nl staat er bij. Dus toen dacht ik, waarom niet voor marsepein/fondant.

Mijn vraag is dus dan ook is er iemand van jullie hiermee bekend, heeft daar ervaring mee ? Het scheelt soms aanzienlijk in prijs, structuurmatje is wel kleiner, maar wellicht voor cc prima geschikt, 4 verschillende bijvoorbeeld in 1 verpakking.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Geef me de kalmte dingen te aanvaarden die ik niet kan veranderen de moed om dingen te veranderen die ik kan veranderen en de wijsheid om het verschil te zien

2

Re: Materiaal gebruiken, wat eigenlijk voor andere hobby bestemd is ?

Heb een workshop cc's decoreren gedaan en daar gebruikten we o.a. malletjes voor klei (van Pipoos geloof ik). :thumb: Als je marsepein in die malletjes drukte had je mooie bloemen e.d. Volgens mij dus wel een aanrader (maar ik begin pas net) :/

3 Laatst bewerkt door Tom Poes (30-05-2009 07:41)

Gebruik Cuttlebug eens als zoekterm in de zoekfunctie!
En na even zoeken heb ik het topic weer gevonden waarin het gaat over 'oneigenlijk materiaalgebruik'
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=7792

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Heb laatst ook van die cuttlebug embosssers besteld bij een hobbyshop.  Die dame was nogal verwonderd toen ik zei dat het voor taartdecoratie was :D.  Maar voor cc's werken ze heel fijn, ideale maat!  Heb foto's proberen te maken van die cc's, maar is niet goed gelukt (geeft er iemand een fotocursus in de buurt????)

Groetjes, Myriam

5

ik zoek vaak tussen materialen die ik al in huis heb wat ik ermee zou kunnen doen om een taart te kunnen versieren.
scheelt gewoon heel veel in je portemonee.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.