Onderwerp: Cupcakes in Randstadkleuren
Van binnen zijn de cupcakes oranje en roze en de chocoladefudgetoefjes uiteraard in het groen.
Ik weet het nu zeker, taarten zijn niet aan me besteed... Cupcakes daarentegen wel!
Net uit de oven
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes in Randstadkleuren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Van binnen zijn de cupcakes oranje en roze en de chocoladefudgetoefjes uiteraard in het groen.
Ik weet het nu zeker, taarten zijn niet aan me besteed... Cupcakes daarentegen wel!
Net uit de oven
Gezellige cakejes!
Wat is er met je taart gebeurd?
Gewoon ff een vriendin in de buurt zoeken (of iemand van het forum)die je even kan uitleggen hoe je het het beste kan bekleden. Is helemaal niet moeilijk namelijk als je eenmaal de foefjes kent, maar wel verslavend!!
Misschien anders de zijkant er eerst tegenaan maken en dan de bovenkant erop, dus in 2 delen..
Ah, je dame zit op een taart! Interessante zijkant, is het water?
Mooi cupjes.
Groetje Nathasja
Gezellige cupcakes!!
Ah, je dame zit op een taart! Interessante zijkant, is het water?
Mooi cupjes.Groetje Nathasja
Hahaha, ja ik heb de taart samen met mijn collega's gebakken (die nog nooit met suiker hadden gewerkt) en hadden het er zo overheen gedaan van:"dit lijkt wel wat op water he " Dus ik heb het zo gelaten, zag er in het echt best grappig uit
lol hebben tijdens het bakken is net zo belangrijk toch!
Groetje, Nathasja.
lol hebben tijdens het bakken is net zo belangrijk toch!
Groetje, Nathasja.
Daarom! En het was een leuke afsluiting van mijn periode bij Randstad Ik moet nog maar zien dat ik ergens anders zulke leuke collega's krijg
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes in Randstadkleuren