1

Onderwerp: help! daisy plunger

Hai, ik ga beginnen met een taart nu heb ik een vlinderplunger met veertje. maar nu kijk ik naar de daisy set en daar zitten gen veertjes in, klopt dit.

en hoe kan ik ze het beste gebruiken,
flink poedersuiker erop zodat ze niet blijven plakken?????? of huishoudfolie?

help help help wil ze zo graag gebruiken,

zijn die veertejes eventueel ook los te koop? zou zonde zijn een hele nieuwe set te moeten bestellen.\

Geniet van elke dag!!!!

2

Re: help! daisy plunger

Bij de Daisy hoort geen veertje (de mijne heeft het ook niet).
Gewoon de marsepein dun uitrollen en je plunger erop zetten. Eerst de Daisy uit prikken en dan de plunger naar beneden duwen. Doordat het veertje er niet in zit druk je hem als je hem opgetilt hebt naar buiten en kan je hem zo van de plunger afhalen.

Heel simpel en makkelijk dus. Ik vind hem ideaal werken.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3 Laatst bewerkt door mniek (26-05-2009 13:00)

Uhm...hoe ga ik dit handig uitleggen? Volgens mij zit er bij zo'n daisyplunger idd geen veertje maar heb je die ook helemaal niet nodig. Je duwt je plunger in je uitgerolde marsepein/fondant. Daardoor gaat het "duwstokje" omhoog. Je haalt je plunger uit je marsepein/fondant en drukt de bloem dan zo uit doordat je op het duwstokje drukt.

Znappie???

:think: Uitleg op papier geven is niet echt mijn ding......

Volg je hart...want dat klopt!

4

Ik snap het ladies! hartstikke bednakt ik ga aan de slag!!!

resultaat zine jullie vandaag of morgen in de taarten parade , hahahaha, ten minste als ie het waard is om daar te staan ;-)

Geniet van elke dag!!!!

5

FiFi78 schreef:

resultaat zine jullie vandaag of morgen in de taarten parade , hahahaha, ten minste als ie het waard is om daar te staan ;-)

Dat is het altijd Fifi !!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."