Onderwerp: 2 "bruids"taarten maar dan anders
Ik ben nog druk bezig met leren en vooral veel oefenen dus dit weekend 2 taarten gemaakt en dit zijn taart 4 en 5 van mij:
1 voor mijn ouders die volgend jaar 35 jaar getrouwd zijn en 1 voor een vrijgezellenfeestje dat ik zaterdag had.
Helaas is de strik voor mijn ouders niet echt goed gelukt (een paar lussen bijna gebroken) maar ze waren onder de indruk dus ze zagen het toch niet...
Vulling is 2 x bokkepootjescreme en bosvruchtenjam

En mijn bruidje... tja ik geloof dat iedereen onder de indruk was en ik was zelf ook redelijk tevreden (zijn natuurlijk altijd wel wat dingetjes waarvan ik denk: had ik beter kunnen afwerken, maar ik kwam wat in tijdnood dus het moest er zo maar mee door)
De foto's van de bruid heb ik snel gemaakt en daardoor lijkt hij scheef te staan maar dit was in het echt niet zo
Vulling was botercreme met cappucino smaak en bokkepootjescreme en bosvruchtenjam

Verder wil ik iedereen echt dikke complimenten geven voor de taarten die ik hier allemaal zie. Ik heb weinig tijd om op iedereen te reageren maar echt: petje af voor iedereen!
O ja, en omdat ik pas net begonnen ben: graag tips/kritiek, etc.. Want ik wil graag leren hoe ik het beter/mooier kan doen!