1 Laatst bewerkt door ElmaG (24-05-2009 00:03)

Onderwerp: 5e taart, 1e puzzel meneer de uil

Mijn moeder is maandag jarig en ze spaart uilen, dus ik ben op zoek gegaan hier op het forum, een hele leuke gevonden, maar 3d zag ik nog niet zo zitten. Dus heb ik zelf wat gefabriceerd.

De puzzel vind ik zelf goed gelukt, alleen het bekleden van de taart lijkt wel op een krant. (dat heb ik er dan ook maar van gemaakt)
Deze taart zat enorm tegen, vorige week heb ik ovenbrand gehad en waarschijnlijk wordt hij nu niet warm genoeg meer, dus binnenin werd hij niet gaar. Het is al het 4e kapsel, met dank aan de oven van de buuf. En dit is geen fabeltje.....

Maar in het geheel gezien, schaam ik me er niet voor om hem weg te geven :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PQ68KRPE-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TJ7V4Y7H-D.jpg

Hij is gevuld met een laagje aardbeienjam en als 2e laag aarbeienbavaroise en verse aardbeien.

Ik had hem natuurlijk opnieuw kunnen bekleden, maar de tijd onbreekt me. Het was inmiddels middernacht en morgen moet ik de gehele dag weg. Dus vandaar een noodoplossing.

Tips altijd welkom en bedankt voor het kijken

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

2

Re: 5e taart, 1e puzzel meneer de uil

Ondanks je tegenslag is het eenhele originele taart! Meneer de Uil is leuk!! En dat onderbord zo ook!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

3

Erg leuk! Leuk gedaan met het onderbord!

4

leuk gedaan hoor en wat vervelend van je oven!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

Super origineel opgelost zo toch?! Ik vind je meneer de uil erg leuk geworden en zo met dat onderbord is het helemaal af.

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

6

Heel leuk gemaakt!

7

ik vind m erg leuk en denk dat je moeder er erg blij mee zal zijn.

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

8

Leuk gedaan hoor. En die krant komt weer terug in zijn hand, dus dat ik toch grappig. Hij kijkt wel een beetje zielig. Alvast gefeliciteerd met je moeder en ze zal hem ongetwijfeld leuk vinden!

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

9

erg leuk

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

10

Heel leuk!

11

Bedankt voor jullie reacties, volgens zeggen smaakte hij goed en ze was er idd blij mee. Maar 3 van mijn 4 mannen waren vandaag ziek, dus ik ben geheel niet op haar verjaardag geweest en kon dus zelf niet proeven :S

Stilletjes hoopte ze dat er vanavond mensen zouden bedanken voor een stukje, zodat er nog een extra stuk voor haar zelf over bleef hahahaha

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.