Onderwerp: prinssesje voor mijn prinssesje
Allereerst allemaal dank jullie wel voor jullie mooie dingen, bied mij inspiratie om zelf ook nieuwe dingen te proberen.
Omdat ons meiskje in de winter jarig is en nooit een lekker buitenfeestje kan vieren hebben we halve verjaardagen, altijd eind mei en dan helemaal lekker met een dag als vandaag.
Er was een ronde taart(28 cm), gevuld met slagroom met daar doorheen ananas+meloen jam en chocofudge bovenlaag, daarboven op mijn kai-lanpuzzeltje, helaas geen foto van.
Maar de 2de vind ik toch wel presentatie waardig 
Blanda 12 cm met daaronder een bijgesneden 16 cm van de hema zodat het 1 mooie onderkant vormde.
De rok is gevuld met 2 lagen Koenie's Aardbeienmousse(wel met een bakje marscapone er nog door, dank voor dat heerlijk recept) en een laag chocofudge. Dijkjes en afsmeren met french vanilla buttercream.
Bekleed met: roze marsmellowfondant\marsepein mix, lijfje,armpjes en gezicht zijn naturel marsepein. Krullen van choco-fondant om een stokje gedraaid, op het hoofd vast gezet met royal icing.
Witte fondant randje en klein kroontje, sterretjes van de roze mix, met icing erin en glitters van dr. oetker.
Oorbellen van hartjes vandezelfde dokter 
Het poppetje had ik gezien op picassa en tot mijn plezier is het gelukt en heel gebleven. Geboetseerd zonder toevoegingen om een choco-stokje.
Alleen ook hier .... ze is er nog steeds
morgen maar eens een stukje van laten opeten.
Dank je wel voor het kijken, tips meer dan welkom.
Want armpjes vind ik nog steeds een crime en het witte randje wil ik ook nog wat meer plooien in maken bij de volgende.
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????