Onderwerp: hoe maak je die opengewerkte bloemen
ik zie vaak de opengewerkte bloemen zoals op deze topsy turvy. Hoe maak je die? Is het een uitsteker en zoja welke?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe maak je die opengewerkte bloemen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik zie vaak de opengewerkte bloemen zoals op deze topsy turvy. Hoe maak je die? Is het een uitsteker en zoja welke?
dat zijn de lacy flower cutters van orchard.
te koop bij t suikeratelier, verder weet ik eigenlijk niet in nederland
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=3255
Ik denk dat je deze bedoelt. Ze staan ook nog bij mij op het verlanglijstje! Kijk bij de foto's van kwebbeltje, zij maakt er ook van die prachtige taarten mee!
Ik heb ze toevallig vandaag binnen gekregen.
Ik moet ze nog proberen maar datg ga ik binnenkort zeker doen.
ow... heeft de webshop ze ook? ik snap er niets meer van met die nieuwe sofware van de shop.... alles staat door elkaar! vanacht hadden ze zelfs maar 1 uitstekers! dat was alles! heel apart.....
Ik heb eergister van alles besteld en zag deze er ook niet tussenstaan, anders zaten ze zeker bij mijn bestelling!
Planet cake in Rotterdam heeft ze ook..
ja,ik heb ze vandaag ook bij planet cakes besteld
Lace Flower Set 4pc
produktnummer ORCH LF1-4
Lace Flower Set 4pc
Prijs
ze zijn zo leuk. en kwebbeltje maakt er idd hele mooie dingen mee. ik moet binnenkort toch weer van alles bestellen, dan neem ik ze er zeker in mee.
effe in de hebshop gekeken, maar ze zijn tijdelijk uitverkocht............
Ik heb deze een keer bij Bien gekocht. Misschien ook leuk? Het is de Large Flat Floral Set. Ook handig om roosjes mee te maken...
Ik dacht hem ook even toe te voegen aan mijn verlanglijstje, maar dat werkt (nu) even niet. Ik zie er dit keer ook geen voorbeeldeplaatje staan.
Ach ze zijn toch nog even uitverkocht.
Tsja ik heb vernomen dat de leverancier (en dan bedoel ik niet de diverse webshops) niet altijd even punctueel is met zijn leveringen.
Vandaar dat uitverkocht etc.
Maar ik vind het ook prachtige bloemen, en met mij dus een heleboel mensen.
Het zal daardoor misschien wel storm lopen....en nu kan die leverancier het misschien niet meer bijbenen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hoe maak je die opengewerkte bloemen