Onderwerp: pistache
heeft er wel eens iemand ee taart gevuld met iets van pistache. iemand vroeg mi iets met pistache maar ik kan niets bedenken omdat het niet zo lekker lijkt in een marsepein taart.
ik hoop dat iemand wat weet
susy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » pistache
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heeft er wel eens iemand ee taart gevuld met iets van pistache. iemand vroeg mi iets met pistache maar ik kan niets bedenken omdat het niet zo lekker lijkt in een marsepein taart.
ik hoop dat iemand wat weet
susy
Misschien met lemon curd erbij.....of chocolade pindarotsjes....
Ik zou het eigenlijk ook niet zo gauw 123 weten....
Ik blijf even meelezen...;)
Succes....
Pistache en framboos is volgens mij wel een aardige combi, dat lees je op menige dessertkaart
!
Ik heb wel een Italiaans recept met pistachecreme wat eigenlijk in een charlotte hoort. Als je dat wilt hebben, wil ik dat best even voor je vertalen en op de mail zetten. Je moet wel je pistachenoten heel fijn kunnen malen, anders werkt het niet.
Of je kunt een taart bakken met daarin pistachenoten (in plaats van biscuit dus), heb ik ook wel een recept voor. En ik heb ook nog een pistachebavarois in de aanbieding, maar ook daar moet je ze heel fijn voor krijgen. En voor de simpele oplossing gewoon room met fijn gemalen pistache-nootjes net zoals je andere nootjes wel in de slagroomtaart gebruikt. Weet niet of het heel lekker is, moet je even proberen. En volgens mij kunnen ze misschien ook goed in een witte chocoladeganache. (Trouwens wel de ongezouten pistache nemen).
Ik wil wel dat recept van de pistache creme of de pistachebavarois als dat kan, ben heel benieuwd. Ik heb een fijne magimix dus met dat fijn malen zit het wel goed!!
ik hoor het wel
susy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » pistache