Onderwerp: vers fruit
ik heb even een vraagje. heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan het goede antwoord niet vinden.
ik wil graag een taart maken met vers fruit erin. liefst aarbeien als die er dan nog zijn (het is pas voor de verjaardag van mijn dochter over 6 weken) maar ik wil graag de taart een dag vantevoren maken zodat het niet zo'n haast klus wordt. ik maak deze taarten nog niet zo lang.... dus het kost me nog wat tijd!
als ik vers fruit in een taart wil doen kan ik deze dan een dag vantevoren maken? en moet ik het fruit ergens op leggen tussen de biscuit, bv bbroom of botercreme. of kan ik ook een laag met alleen maar fruit doen? ik wil niet dat de biscuit helemaal nat wordt en dus de taart soppig wordt of zelf uit elekaar valt....
wat zijn nog meer opties of evt onder het fruit te leggen???? jam, monchou???? ik wil juist graag fruit gebruiken omdat de taarten altijd nog al zoet zijn.
wie kan mij verder helpen??? ik kan ook gewoon een keer een heel klein proef taartje maken, maar dat moeten we dan ook weer op eten. en dat is wel heel lekker, maar niet goed voor de lijn, hahaha!!!