1

Onderwerp: waar koop ik klop klop

IK las van de week het recept voor ijstaart met schuimkoek etc.
Dus..ik gauw alle ingredienten kopen....op klop klop na dus...
Niet bij de AH niet bij de Digros en niet bij de Hoogvliet..boehoehoe...

IK ga het dus vanmiddag nog proberen bij de VOMAR, maar dan zijn de supers hier op.
Wie weet waar je het koopt, en waar het staat in de super?

En is er evt een vervanging te bedenken??

erika

2

Re: waar koop ik klop klop

ik weet dat ze het bij de c1000 wel hebben
vaak staat het bij de houdbare melk en slagroom

3

Bij ah hebben ze die ook hoor. Het zitten in een pakje van geloof ik 5 zakjes. Ze liggen bij de bak-afdeling waar ze dus meel e.d. verkopen. Ik heb ze ook inderdaad bij de houdbare melk zien staan, maar dat zijn grote zakjes. klop-fix heet het. Liggen bij de zakjes van de vanillesuiker e.d.

4

klop fix zit inderdaad met 5 zakjes in een folietje, en ligt meestal bij de vanille suiker etc. Maar dat zoek ik niet.
ik zoek KLOP KLOP, dat is een "nep" slagroom. Een doosje met 2 zakjes als ik het wel heb.

ik heb gekeken bij de houdbare melkproducten, bij de "candarel" handel, bij de sojaproducten en uiteraard bij de bakartikelen. Helaas helaas.
Vanmiddag de VOMAR dan maar.

5

chokoala schreef:

klop fix zit inderdaad met 5 zakjes in een folietje, en ligt meestal bij de vanille suiker etc. Maar dat zoek ik niet.
ik zoek KLOP KLOP, dat is een "nep" slagroom. Een doosje met 2 zakjes als ik het wel heb.

ik heb gekeken bij de houdbare melkproducten, bij de "candarel" handel, bij de sojaproducten en uiteraard bij de bakartikelen. Helaas helaas.
Vanmiddag de VOMAR dan maar.

Ja dat ken ik ook van heel vroeger :o Geen idee of en waar ze dat nu nog verkopen...

6

Ja dei grote zakjes heb ik ook zien staan en die stonden bij de koffiemelk en de houdbare melk in de buurt, bij de ha tenminste hoor. Ik keek er toen naar en dacht hee dat hebben ze ook nog.

7

misschien heeft de Jumbo het wel, ik ken het nog van vroeger, maar kan het ook niet voor de geest halen waar het nu nog te koop zou moeten zijn.

Maar de Jumbo heeft een heel groot assortiment....

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

8

mm..ook bij de vomar geen succes...snik. gelukkig had ik ook geen ruimte in mn vriezer gehad om hem in te zetten.
van het weekend maar weer verder zoeken in een dorp verder?

prettig weekend allemaal

9

bij ons bij de ah bij de houdbare melk

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

10

ik haal het in de carrefour, staat in de afdeling pudding, bloem enzo.

11

Bij ons staat het inderdaad ook bij de melk, slagroom e.d. die BUITEN de koelkast houdbaar is. Daar staan ook vaak van die bussen slagroom en pakjes slagroom die HEEEEEELL lang houdbaar zijn. En anders inderdaad bij de bakspullen in de supermarkt.

12

Hier ook bij de Jumbo bij de houdbare melk en chocomel en zo. Gebruik het soms als alternatief inderdaad voor slagroom. Is niet zo lekker als echte, maar met genoeg suikeer toch lekker.

13

Ik heb net een soort klop klop gezien bij de turkse winkel....(sorry weet niet meer hoe het genoemd werd)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

14

Bij super de boer en bij plus zijn ze ook te koop, Maar als je wilt kan ik wel een paar pakjes inslaan en verzenden naar je? Geef maar door.

Groetjes Ellen http://www.merlin.mijnalbums.nl
Geen mens zo stil als eentje die van taart geniet!!!Smakelijk