Onderwerp: taartdoos?
Ik dacht dat ik gisteren een berichtje had gelezen over een taartdoos die we mee moesten nemen 10 maart, maar ik kan dat berichtje niet meer vinden. Weet iemand waar dat stond?
http://www.taartenvanthea.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taartdoos?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik dacht dat ik gisteren een berichtje had gelezen over een taartdoos die we mee moesten nemen 10 maart, maar ik kan dat berichtje niet meer vinden. Weet iemand waar dat stond?
Ik heb het via de mail gekregen. Heb het even voor je gekopieerd ...
Om je workshopresultaat mee naar huis te nemen is het handig om een (taart)doos mee te nemen met minimale maten 25cm bij 25cm en een bord/schaal of een kartonnen plaat van ongeveer 22cm x22cm om je dummytaart op te zetten. (Een gewone doos uit de supermarkt kan natuurlijk ook.)
Als het niet lukt om een dergelijke doos te vinden stuur dan een berichtje naar ons.
Dan kunnen wij eventueel taartdozen meenemen die bij de verkooptafel aan te schaffen zijn voor €1,00
Groetjes Mirjam
op je eigen email daar heeft ze iedereen die meedoet 10 maart een berichtje toegestuurt
Ik heb het gezien inmiddels, ik had het mailtje natuurlijk zelf ook gekregen. Ik heb daar niet meer aan gedacht. Soms lees ik zoveel dat ik niet meer weet waar ik iest gelezen heb.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » taartdoos?