1

Onderwerp: vraagje

Er is gevraagt om een taart te bakken in de vorm van een 1 voor 60 personen.
Zou dit gaan lukken in een taart of zouden het twee taarten moeten zijn.
Of het zou een grote 1 moeten zijn.

Sorrie voor mijn vraag maar ik ben slecht in het schatting voor het aantal personen van een stuk taart..... Wat zou het makkelijkste kunnen zijn?

Bedankt...

2

Re: vraagje

weet niet of je dit uit 1 taart kan halen. uit een eerder topic bleek dat ik grote stukken inschat maar ik zou twee vierkante taarten maken en daar een grote 1 uit maken,

3 Laatst bewerkt door chantal1980 (20-05-2009 14:05)

ik denk dat je wel 3 taarten nodig hebt voor 60 personen, als je uitgaat dat 1 taart voor 20 personen is!

hoe willen ze die koel houden trouwens? past waarschijnlijk niet meer in de koelkast.
wel een leuke opdracht :)

4

Als je een veilige vulling kiest kan die natuurlijk gewoon uit de koelkast en kun je

5

hallo, Nou ja ik vul normaal altijd met boter vanille creme dus dat is het probleem niet (tenzij anders wordt gevraagt) dat is niet het geval.
Het leek mij dus ook heeeel groot worden, of mischien op een rechthoekige ondertaart een grote 1 maken hahahaha kan ook nog.. Inderdaad wel een leuk opdracht het thema moet dan ook worden prinses. Dus wie nog meer suggesties heeft laat weten laat weten.
Of inderdaad mischien wel 3 taarten. of 2 grotere maten...

hahaha ik weet het og steeds niet.

6

Of inderdaad een grote 1 op een ondertaart. Da's ook leuk! heb je al een leuk stapeltje! Beetje prinsessenspul erbij en dan nog een extra taart.

7 Laatst bewerkt door Just mi (21-05-2009 10:50)

Nou ik heb alle opties voor gelegt het wordt uiteindelijk 1 supergrote 1 taart met prinsessenspul erop.
weet nog niet als iik ga boetseren of puzzelen. maar er komt vast wel iets leuks van hahahaahah.
allemaal bedankt voor jullie reacties.

8

Ben benieuwd naar het resultaat!

9

Als die af is wil ik dat wel eens zien hoe dat is geworden ben heel nieuwsgierig.

groetjes van Ann

10

hij wordt zeker geshowt in de taarten parade alleen zou het wel eventjes duren de taart is besteld voor jullie, We hebben nu alleen overlegt wat de wensen zijn etc....
dus tot dan in iedere geval bedankt.