Onderwerp: Even voorstellen.

Hoi,

Ik ben Mandy, 30 jaar en mama van 3 kindjes. 2 dochters en een zoon. Aanleiding om hier te komen zijn de verjaardagstaarten/cupcakes voor mijn kinderen (uiteraard!). Na heel wat te hebben gelezen, gezien op dit forum en natuurlijk geprobeerd, heb ik gisteren mijn eerste echte taartje gebakken.

Op dit moment krijgen de kinderen 4 dagen in de week een CupCake mee naar school, hahaha. Ik ben nu al helemaal verslaafd aan het forum en kan me vergapen in de webshop....

Ik hoop nog veel te kunnen leren van jullie.

Groetjes Mandy

2 Laatst bewerkt door joetje (20-05-2009 09:43)

Re: Even voorstellen.

Hoi,
Ik ben Ellen, 43 jaar en heb 3 kinderen. Twee meiden van resp. 16 en 13 en een zoon van bijna 11. Onze dochter van 13 vond appeltaart en cake toch wel erg gemakkelijk en saai worden en of we niet iets anders konden gaan doen? Tuurlijk, dus surfen op het net en ja hoor!!! gezocht wat we vonden, mooie taarten maken. Eerste taarten gewoon zelf geprobeerd, met alle deuken, kreukels vandien en absoluut niet super strak, maar...smaakte prima :9 en diegenen die hem aten, vonden het prachtig,hahaha. Nu zelf 2 x naar een workshop geweest en daar een paar "trucjes"geleerd en het ziet er steeds mooier uit. Ik weet zeker dat ik nog heel veel plezier aan deze site ga beleven en heb nog genoeg te leren.

Groetjes Ellen

laat de moed niet zakken, lekker blijven bakken

3

Welkom op het forum!
Gezellig....

Groetjes v. Annette.

4

Beste Mandy en Ellen, ook namens mij welkom! Leuk, weer enthousiastelingen erbij enne....showen, he ;)

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

5

Hallo allemaal
Ik ben Mirjan en ben 38.
Sinds kort heb ik het taarten bakken ontdekt via een schoonzus.
Ik heb nu 2 keer voor iemand taarten gebakken en ik moet zeggen dat ze er niet slecht uitzagen.
Alleen heb ik nog moeite met de marsepein om een taart heen.
Dat wordt niet echt strak aan de onderkant.
http://www.mijnalbum.nl/Album=SFVT8IHS
Hier staan mijn eerste foto's van de taarten.