1

Onderwerp: Hoe cupcakes bewaren zonder vershoudbox?

Hi!

Ik heb een opdracht voor 60 cupcakes.

Vorige week heb ik 40 cupcakes gemaakt als traktatie voor mijn dochter op school. Deze heb ik toen de dag ervoor gemaakt en met marsepein "bekleed"/gedecoreerd en in zo'n vershoudbox bewaard tot de volgende dag. Iedereen was zeer te spreken, niet alleen over the looks ;), maar ook over de smaak!

Maar nu dus mijn vraag over de komende 60 cupcakes: ik heb niet genoeg ruimte voor alle cupcakes in de vershoudboxen die ik heb en mijn bestelling van een grotere vershoudbox via de webshop laat helaas langer op zich wachten door een fout. :(

Hebben jullie misschien een tip hoe ik ook cupcakes kan bewaren??? Misschien in een gewone taart-/gebaksdoos?

Alvast bedankt voor het lezen en eventuele reageren!

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

2

Re: Hoe cupcakes bewaren zonder vershoudbox?

bij blokker een grote doos kopen of anders in plastic verpakken

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

3

christol schreef:

bij blokker een grote doos kopen of anders in plastic verpakken

Ja, ik denk dat ik dat inderdaad maar ga doen (een nieuwe vershoudbox kopen)! Maar ik heb nog nooit iets teruggestuurd naar de webshop,... De vershoudbox die daar vandaan binnen gaat komen, heb ik dan niet meer nodig. Vervelend!

Groetjes, Astrid

4

als die nog niet is opgestuurd, neem ik aan dat je hem gewoon kan annuleren.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

5

als die langer duurt dan verwacht kan je 'm volgens mij wel afbestellen hoor... Mail ze anders even.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

6

en ene grote taartdoos daar kan je ook wel cupcakes in houden voor een dagje..

7

Bedankt voor de reacties!
Van de week heb ik toch maar een vershoudbox bij Blokker aangeschaft en toen kwam geheel onverwachts vrijdag de veel grotere vershoudbox van de webshop binnen!!! Terug naar Blokker dus en m'n cupcakes waren nog supervers vandaag!

Groetjes, Astrid