1

Onderwerp: ijshoorntjes

Wie weet waar je ijshoorntjes kan kopen?
Ik ga binnenkort een taart maken waar ik ijshoorntjes voor nodig heb. Waar kan ik die, in niet al te grote hoeveelheden, kopen? Ik was vanmorgen al bij de Sligro en die heeft ze, maar daar moet ik er gelijk 150 kopen en ik heb er denk ik zo'n 10 nodig.
Het moeten wel de rechte ijshoorntjes zijn, dus niet die voor de kleine ijsjes met een bolling erin.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Re: ijshoorntjes

Waarom probeer je het niet bij een snackbar of ijssalon in de buurt!

oefening baart kunst! Groetjes Natasja

3

De Jumbo verkoopt ze ook!

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

4

De Jumbo zit niet echt in de buurt, maar het is te doen.
Ik ga liever niet naar een snackbar. Het is voor een opdracht en op de 1 of andere manier vraag ik me af of ze dan nog echt heel schoon zijn. Ze pakken ze dan toch uit een doos die al even open staat. Liever niet dus.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Sommige supermarkten verkopen doosjes met ijshoorntjes!
Maar ik heb ze zelf dus wel bij de snackbar gehaald!!

6

Ik heb ze wel een bij Albert Heijn gekocht.

7

Zag ze gisteren toevallig bij de Super liggen...

8

Ik heb ze ook wel eens bij Jumbo gehaald, maar toen waren er 2 hele in het doosje. De rest was of heel erg verkruimeld of minstens een stuk eruit. Dus kijk goed uit welk doosje je pakt! Voorzichtig rammelen of stiekum openmaken lijkt me zeker verstandig...

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

9

Hier bij de albert hein verkopen ze ze ook.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.