Onderwerp: witte stukjes in fondant
Mijn fondant mooi gekleurd en met uitrollen ontdek ik allemaal witte stukjes in het fondant..
hoe kan dit en kan ik dit nog wegkrijgen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » witte stukjes in fondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn fondant mooi gekleurd en met uitrollen ontdek ik allemaal witte stukjes in het fondant..
hoe kan dit en kan ik dit nog wegkrijgen?
Zijn het vlekjes van de poedersuiker? Door het uitrollen?
Die moet je voorzichtig er even afvegen. En dan bedoel ik eraf en niet te hard wrijven want dan wrijf je het er juist in.
Volgende keer moet je ervoor proberen te zorgen dat je deegroller niet het poedersuiker raakt.
Lijkt mij te komen door poedersuiker aan je deegroller. Heb het ook een keer gehad; heel vervelend.
nee dat is het niet, het zit echt in de fondant, poedersuiker heb ik niet gebruikt met uitrollen..
heb ik ook wel eens gehad...dat zijn kleine stukjes opgedroogde fondant
ik heb ze er toen allemaal uit zitten peuteren, ik denk van te voren niet goed genoeg doorgekneed. (de droge randjes zeg maar)
heb ik ook wel eens gehad...dat zijn kleine stukjes opgedroogde fondant
ik heb ze er toen allemaal uit zitten peuteren, ik denk van te voren niet goed genoeg doorgekneed. (de droge randjes zeg maar)
dat denk ik ook. Als je nog die keiharde rand erbij probeert te kneden, lukt dat niet en krijg je die harde stukjes erdoor. ze eruit halen was bij mij het enige dat werkte.
inderdaad zijn dit de uitgedroogde randjes. volgende keer nog beter verpakken dus!
Ik heb het zelfs wel eens in een nieuwe emmer fondant gehad, heel erg irritant inderdaad, ik moest ze er ook steeds uit peuteren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » witte stukjes in fondant