26

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

hmm ziet er erg handig uit veel makkelijker dan appelboor ook maar zo proberen dan :D

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

27

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Super filmpje!  Weer eens het bewijs dat iets ook heel simpel kan ipv liggen knoeien met een appelboor...

Groetjes, Myriam

28

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Hey super, bedankt voor het filmpje!

Groetje,
Toetje

29

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Okay, ik ben om. Nu ga ik het ook proberen. Had altijd dat gedoe met die appelboor gezien in een how-to en dat vond ik niet bemoedigend. En inderdaad als het met een soesje kan, kan het ook met cc's. :)
Hartstikke bedankt voor het fimpje.

30

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Wat een leuk filmpie!!! En handig ook!!!

Groetjes Ine

31

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Hai kwebbeltje, bedankt voor dit filmpje super handig!

nog een paar vraagjes, vul je ze als ze warm zijn? hoeveel mix doe jij in je cuppies, ze zijn zo mooi plat! en als laatste, maar das een persoonlijker vraagje ;-) ben jij ook nagelstyliste? zag nl je andere youtube filmpjes ook.....;-)

Geniet van elke dag!!!!

32

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

FiFi78 schreef:

Hai kwebbeltje, bedankt voor dit filmpje super handig!

nog een paar vraagjes, vul je ze als ze warm zijn? hoeveel mix doe jij in je cuppies, ze zijn zo mooi plat! en als laatste, maar das een persoonlijker vraagje ;-) ben jij ook nagelstyliste? zag nl je andere youtube filmpjes ook.....;-)

1. ik heb ze eerst iets laten afkoelen, misschien het ehelemaal koud, ik weet het niet :) dit was de eerste keer dat ik het zo deed.
2. ongeveer 1-1,5 cm en als ze uit de oven komen ff de glazen snijplank erop voor 1-2 minuten
3. ehm... niet echt. ik ben kapster van beroep en altijd nagelbijtende geweest. 2 jaar geleden mijn eerste bezoek aan een nagelstyliste. dit viel tegen en dacht bij mijzelf dit moet ik beter kunnen. dus toen ben ik de basisopleiding gaan doen met als insteek om het alleen bij mijzelf te doen. toen van lieverlee toch wat meer klantjes gekregen. wat iedere nagelstyliste wel wil maar ik dus niet. ze bleven terugkomen en ik zat er eigenlijk niet op te wachten. dus ik heb ze door gestuurd naar collega nagelstylistes in de buurt en doe nu lekker weer alleen mijn eigen nagels. af en toe freubel ik nog wel eens wat door andere nagelstylistes de 3-D te leren met acryl. dit doe ik gewoon voor de gezelligehid en niet voor geld...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

33

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Wat lief dat je dit filmpje voor ons hebt gemaakt!

Ik ga het binnenkort zo eens uitproberen. Ik gebruikte weliswaar niet de appelboor, maar de meloenbolletjesschepper (weet niet hoe ie echt heet, maar zo begrijpen jullie het ook wel ;)). Kost idd veel meer tijd en het nadeel is dat alles vulling in het midden zit en dat eet wat onhandig...

Bedankt dus!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

34

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Bedankt voor je reactie, ik heb ze dus echt te vol gedaan.....

wat jij hebt met de nagels dat heb ik dus ook, ik werkte vanuit huis, dat stond me al tegen. vreemde mensen over de vloer. daarbij stinkt het heel erg en kan ik mn dochtertje echt niet in de acryl geur laten lopen......bij mij ligt het dus ook op zn gat...i(zonde van mn opleiding maar ja) n de toekomst zou ik het wel weer willen gaan doen misschien, maar dan in een salon.....maar ik denk dat de taarten het gaan winnen. ruikt immers ook veel lekkerder ;-)

groetjes vivian

Geniet van elke dag!!!!

35

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

ZOOOOO simpel dus. Hahahaha en ik maar denken, hoe kan je die dingen nu vullen.... kun je toch niet uit de vormpjes halen, door snijden, vullen en weerterug stoppen.
(tja kijk maar even bij het voorsteltopic.... zo blond lijk ik ook weer niet)
Ik weet dus wat ik binnenkort ga doen, jipppppie

Dank je wel voor de film!

36 Laatst bewerkt door Yvonnahenna (30-08-2009 13:00)

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

kwebbeltje, dankjewel voor dit filmpje!
Helaas geen spuitzak hier, en mijn moeder is werken :lol:
Dus nu  nog maar even gaatjes prikken met de achterkant van een vorkje. En dan met een zakje, puntje afknippen, en daarmee vullen. Ben benieuwd.

Hm, ik lees dus ook dat ik mijn cc tevol heb geduwd..
Ik had de mix al halfdoor gedaan, zodat ik eerst eens gewoon met 6cc kon proberen.
Mijn ovenschaal draait rond, dus zo'n ccblik werkt hier niet.
Heb 6 sileconeccvorpjes erin staan. Ben benieuwd.

Groetjes Yvon

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Ik heb het laatst geprobeerd, maar ik maak mijn hele cc stuk. Ik heb er namelijk altijd een hard bovenlaagje. Bak ik dan mijn cc's te lang? Ik heb het idee dat als ik ze eerder uit de oven haal dat ze dan niet gaar zijn.

38

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Duidelijke how to's kwebbeltje, dankje wel :)

Groetjes Serife..

39

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Hoi hoi,

Het is mij niet gelukt. De vulling ging niet naar beneden de cc in. Zou het kunnen omdat ik cacke mix heb gebruikt?

40

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Heel handig filmpje, ik ga het ook eens proberen. Lekker muziekje ook!

41

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Elliev schreef:

Hoi hoi,

Het is mij niet gelukt. De vulling ging niet naar beneden de cc in. Zou het kunnen omdat ik cacke mix heb gebruikt?

Ik heb het ook met cakemix gedaan en het ging prima!
Je moet je spuitmond er direct flink diep insteken en terwijl je spuit trek je je spuitmond omhoog. Succes!!

42

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

ow, deze manier is inderdaad wel erg handig... met 1 hand te doen dus... geweldige tip... bedankt....

43

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Leuk! En de muziek is ook leuk  O-)

Trotse mama van Iris en Milan, en wonder nr 3 onderweg <3

44

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

InekeGoe schreef:
Elliev schreef:

Hoi hoi,

Het is mij niet gelukt. De vulling ging niet naar beneden de cc in. Zou het kunnen omdat ik cacke mix heb gebruikt?

Ik heb het ook met cakemix gedaan en het ging prima!
Je moet je spuitmond er direct flink diep insteken en terwijl je spuit trek je je spuitmond omhoog. Succes!!

Het lukt mij ook niet.....
Ik zal het nog een keer proberen met van te voren gaatjes te prikken ofzo...

45

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Misschien ook handig???
vormpje vullen met beslag,lepeltje jam o.i.d.erop leggen verder vullen met beslag.
Werkt in ieder geval bij mij

cateren is ook gebakjes maken :)

46

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

maar injecteren blijft toch het gemakkelijkst

cateren is ook gebakjes maken :)

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Dankjewel!!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten