1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (14-02-2010 11:04)

Onderwerp: [HOWTO] cupcakes vullen...

ik wilde heel graag een keertje cupcakes vullen en omdat ik het onderwerp wel vaker voorbij zag komen en het wel schriftelijk gezien heb maar nog niet in het echie heb ik die gebruiksaanwijzing maar eens gevolgd. het ging best makkelijk en omdat ik het met 1 hand kon doen belsoot ik in de andere hand de camera te nemen. dus het is met links gefilmd en dus niet helemaal scherp. maar misschien is het voor sommige net de drempel om het ook eens zo te proberen ;)
het zijn snelle cuppies voor mijn vriendin die zo gezellig een bakkie komt doen. dus niet zo speciaal. owja. de vulling is vanillecreme gemixed met praline
kijk hier voor het filmpje

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

lieve cakejes, lezen lekker ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

3

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Handig zeg....sta ik me daar toch altijd te tobben met een appelboor en een lepel jam. Zo kan het dus veel vlugger. Bedankt Kwebbeltje.

Volg je hart...want dat klopt!

4

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

H

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

ik heb er gewoon 1 gepakt welke een mm of 3 heeft. ik denk dat het een beetje te maken heeft met welke vulling je gebruikt. ik heb nog niet gegeten weet dus niet of het zo goed verdeeld is maar het lijkt mij wel en op deze manier had ik het in ieder geval begrepen uit de uitleg :O

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Leuk gedaan!!!

7

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Dat is handig dat filmpje, dat ga ik zeker een keer proberen.

Groetjes Gerlinde

8

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

en ik wilde net hier op de site naar meer info hierover zoeken, omdat ik morgen mijn eerste cc's ga maken en ze wilde vullen... HARTELIJK BEDANKT DUS!!!

Groetjes, Dorothea.

9

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Super tip....:thumb:
Ik deed het ook altijd met een appelboor.....
Dit gaat veel beter....

10

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

WOW, Kwebbeltje! Dankjewel!!!

Nu lijkt het ineens een heel stuk simpeler om te maken, in plaats van appelboor, lepetje en proppen!

Groetjes San

11

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Hoi kwebbel,

Hier ook iemand die de appelboor in de la laat liggen. Makkelijk zo zeg, bedankt voor het filmpje. Eigenlijk dom van mij want zo vulde ik vroeger ook de soesjes, dus had het kunnen weten dat het met cc's ook zo gaat.

Overigens zag ik na het kijken van jouw filmpje een filmpje over een hond die van cc's af moet blijven. Heb je die toevallig ook gezien? Leuk, maar wel zielig voor die hond.

12

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Mooie cuppies en leuk filmpje!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

13

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

nou, we hebben net uitgebreid gekeurd. ik had er iets te weinig in gedaan. dus voor de volgende keer iets meer. maar ja, ik was eigenlijk een beetje bang om er teveel in te doen dus liever te weinig dan te veel....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

14

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

WOW bedankt, maar ik ben toch erg teleurgesteld.

Ik had verwacht dat we op z'n minst te horen zouden krijgen hoe geweldig jij kan zingen en hoe fantastisch dat jij kunt dansen. Of hoe netjes je huis was. Of.........IETS MEER DAN ALLEEN MAAR CAKES......die komen mijn neus uit. (Dat zou ook leuk zijn om te zien trouwens)

15

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

monique53 schreef:

WOW bedankt, maar ik ben toch erg teleurgesteld.

Ik had verwacht dat we op z'n minst te horen zouden krijgen hoe geweldig jij kan zingen en hoe fantastisch dat jij kunt dansen. Of hoe netjes je huis was. Of.........IETS MEER DAN ALLEEN MAAR CAKES......die komen mijn neus uit. (Dat zou ook leuk zijn om te zien trouwens)

:lol:  ....of dat er opeens zo

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

16 Laatst bewerkt door Nennie (19-05-2009 16:05)

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Wat een leuk filmpje zeg.
Knap hoor om dat zo te doen, met 1 hand vullen en de andere filmen.
Ik vul de cc's trouwens altijd met een spuit die ik bij de drogist heb gehaald, werkt ook prima!
Maar erg leuk om je eens "in actie" te zien!

Ik zou het bijna vergeten: leuke cc's zijn het geworden hoor!

Er schijnt altijd wel ergens de zon

17

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

als je deze vulling hebt, kan dat dan ook onder de marsepein, of daar gewone bc?

Groetjes, Dorothea.

18

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

ik heb hier ook gewoon mee afgesmeerd, heeeeeeeel dunnetjes

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

19

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

monique53 schreef:

WOW bedankt, maar ik ben toch erg teleurgesteld.

Ik had verwacht dat we op z'n minst te horen zouden krijgen hoe geweldig jij kan zingen en hoe fantastisch dat jij kunt dansen. Of hoe netjes je huis was. Of.........IETS MEER DAN ALLEEN MAAR CAKES......die komen mijn neus uit. (Dat zou ook leuk zijn om te zien trouwens)

hahahaha Grapjas

Ik vind het leuk om te zien.. brengt me op een idee
Afgelopen zaterdag heb ik gewoon een gat geprikt met de achterkant van een pollepel, maar als je dat met een dunner stokje doet kun je ze daarna op jouw wijze vullen.. dan zit het wat meer door en door.. en net wat je zegt.. wellicht wat meer gaatjes 5 ofzo

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

20

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Jeetje, ziet er inderdaad erg makkelijk uit zo. Bedankt voor het filmpje, moet ik snel maar eens gaan uitproberen. Proevers zijn er altijd wel.

Bakgroetjes van Marinka!

21

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

En nu ook het filmpje gezien, helemaal toppie, ook geen rietjes meer nodig.
Heb je een gewoon klein spuitmondje gebruikt?

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

22

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Deze tip ga ik onthouden en binnenkort uitproberen. Enne... jij doet "het"dus op Nick en Simon :)

23

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Super handig! Mijn begrijpend lezen doet het wel, maar ik vind dit toch zoveel handiger! Dankjewel.

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

24

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Nou ja zeg! Was alles maar zo simpel :) Dank je wel!

Jouw taart is goud waard...
dus bak eens voor A Sister's Hope t.b.v. borstkankeronderzoek.

25

Re: [HOWTO] cupcakes vullen...

Mooie cc's en die pralin

Groetjes Janny